عضو مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا با رویکردهای فرهنگی و نظامی درصدد مقابله با کشورهای مسلمان است

حجت‌الاسلام «محمد ابوالقاسم دولابی» گفت: توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی از سوی آمریکا و دست‌نشانده‌هایش برای نابودی امت اسلام پایان‌ناپذیر است.
کد خبر: ۳۶۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 04November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد ابوالقاسم دولابی» نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر دوشنبه در سخنرانی آیین راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان که با حضور پرشور مردم سمنان در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وعده خداوند متعال در پیروزی حق علیه باطل و حمایت از مستضعفان برابر مستکبران و شکست ظالمان عالم حتمی است.

وی با اشاره به استقامت جبهه حق در طول تاریخ برابر مستکبران عالم افزود: پیامبران الهی در عصر خویش هرگز برابر مستکبران زمانشان عقب‌نشینی نکردند و این مسیر در بستر تاریخ تداوم‌یافته است تا به عصر ما رسیده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری به آموزه‌های دینی، قرآنی و سفارشات انبیای الهی مبنی بر چگونگی مقابله با مستکبران اشاره کرد و گفت: باید این آموزه‌ها را امروز چراغ راه خویش قرار دهیم و در مسیر استقامت و ایستادگی برابر استکبار جهانی آن‌ها را عملی کنیم.

حجت‌الاسلام دولابی آمریکا را مستکبری جهانی در عصر حاضر خواند و گفت: توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی از سوی آمریکا و دست‌نشانده‌هایش برای نابودی امت اسلام پایان‌ناپذیر است؛ بنابراین باید برابر چنین دشمنی هوشیار و بصیر بود.

وی با اشاره به کینه‌ورزی‌های آمریکا از قبل از پیروزی انقلاب و پس از آن گفت: فتنه‌گری آمریکا علیه ایران از کودتای 28 مرداد آغاز شد و تاکنون نیز استمرار دارد و باید گفت چنین دشمنی غیرقابل‌اعتماد است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری به کارشکنی‌های آمریکا در فریب برخی کشورهای منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی که در رأس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد با ایجاد گروهک‌های تروریستی نظیر داعش به فتنه‌گری و کشتار در منطقه پرداخت.

حجت‌الاسلام دولابی افزود: آمریکا با حمایت از مستکبران سبب به شهادت رسیدن 100 ها هزار نفر از مردم مظلوم یمن به دست آل سعود شده است.

وی رمز پیروزی مستضعفان بر مستکبران را حفظ وحدت و همبستگی دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت بهترین راهبرد شکست استکبار جهانی است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری آمریکا را مصداق شیطان اکبر و استکبار عصر ما عنوان کرد و گفت: آمریکا رو به افول است و این را آمارها و تحقیقات حکایت می‌کنند و بر اساس پژوهش‌های انجام‌شده اعتماد به رهبری آمریکا از 50 درصد امروز به 30 درصد کاهش‌یافته است.

حجت‌الاسلام دولابی گفت: افول فرهنگی در آمریکا بیداد می‌کند و نشانه‌های آن افزایش بی‌دینی، افزایش تجاوز، جنایت، سرقت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار