فرماندار میامی:

۱۳ آبان از جمله روزهای پرفروغی که در تاریخ ایران‌ همواره برجسته و سربلند است

«احمد ملایری» گفت: ۱۳ آبان روزی است که در تاریخ ایران‌ همواره برجسته و سربلند است و امروز فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.
کد خبر: ۳۶۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ - 04November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «احمد ملایری» فرماندار میامی امروز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان و مسئولان میامی ضمن بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: استکبار یک صفت ناپسند اخلاقی که در عمل به یک مسیر حرکت تبدیل‌ شده که در این راه حاکمان آمریکا با خوی گرگ‌صفتی خود بر مردم مظلوم جهان ظلم می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه ۱۳ آبان از جمله روزهای پرفروغی که در تاریخ ایران‌زمین همواره برجسته و سربلند است، افزود: امروز روزی که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه حماسه ۱۳ آبان ثابت کرد همه قدرت‌های به‌اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون پوچ و پوشالی است، ابراز داشت: در ۱۳ آبان مردم عدالت‌خواه ما، خویشتن را باور کردند و به همه مستضعفان آموخت که می‌توان چپاول‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداخت.

ملایری ضمن بیان اینکه در ۱۳ آبان وحدت کلمه معنا و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد، تصریح کرد: ۱۳ آبان به مسلمانان آموخت که تنها در برابر الله به کرنش و سجود بنشینند و این دیوار ستم شکستنی است و می‌توان با اتحاد، همدلی و ایثار و ازخودگذشتگی قله‌ها را فتح و با تکیه‌بر جوانانمان میهن خویش را آباد کنیم.

وی ضمن بیان اینکه آمریکایی‌ها از ۲۸ مرداد سال ۳۲ دشمنی خودشان را با ملت ایران شروع کردند، افزود: امام راحل ۱۰ سال بعد از آن در خصوص نیات پلید آمریکا با مردم صحبت و اولتیماتوم خود را به دولت وقت داد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکای ۱۳ آبان سال ۴۳ با آمریکای ۱۳ آبان سال ۹۸ هیچ فرقی نکرده، همان گرگ‌صفتی، همان شرارت و همان دیکتاتوری که داشته هنوز هم دارد، پس باید ملت ایران هوشیار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار