معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

یاد و خاطره رشادت‌های دوران دفاع مقدس باید در ذهن‌ها باقی بماند

سرهنگ عبدالرضا حاجتی گفت: یاد و خاطره دفاع مقدس و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی باید در ذهن‌ها باقی بماند چرا که در غیر اینصورت دشمن برای ملت ایران دندان تیز می‌کند.
کد خبر: ۳۶۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 05November 2019

یاد و خاطره رشادت های دوران دفاع مقدس باید در ذهن‌ها باقی بماند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار«عبدالرضا حاجتی» معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری هفته راهیان نور که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: استان خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس، بیشترین آمار شهید، جانباز و رزمنده را دارد و همیشه به عنوان پایگاه اصلی هجوم دشمنان برای جدا کردن از خاک ایران اسلامی است.

وی با اشاره به حرکت بزرگ راهیان نور و ضرورت استفاده از این فرصت گردشگری، افزود: گردشگری دفاع مقدس با استقبال قابل توجه مردم در سطح استان خوزستان به استعداد 2 تا 5 میلیون نفر همراه بوده است البته دولت نیز باید بر روی آن کار کند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: یاد و خاطره دفاع مقدس و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی باید در ذهن‌ها باقی بماند چرا که در غیر اینصورت دشمن برای ملت ایران دندان تیز می‌کند.

وی ادامه داد: از طریق گردشگری دفاع مقدس می‌توان استان خوزستان را از انزوا‌ خارج و فرصت معرفی صنایع محلی و گردشگری استان به دیگر نقاط کشور را معرفی کرد.

سرهنگ حاجتی با اشاره به آغاز حرکت کارون‌های راهیان نور از 25 آبان در استان خوزستان، گفت: این حرکت در جوار مزار شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان خوزستان آغاز می‌شود.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به تشکیل 16 کمیته در حوزه‌های تغذیه، بهداشت و درمان، اسکان،‌ فرهنگی، رزمایش، عملیات، امنیت و اطلاعات برای راهیان نور در این‌ مجموعه، ادامه داد: علت کاهش آسیب‌ها فعالیت‌های این مجموعه است.
 
وی با اشاره به انتخاب دو واحد از درس آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان در مدارس به عنوان بازدید از مناطق جنگی، اظهار داشت: سهمیه برای استان خوزستان 30 هزار نفر است که برای دانش‌آموزان پایه اول و دوم دبیرستان برگزار می‌شود و سهمیه کل کشور نیز 600 هزار نفر است.
 
سرهنگ حاجتی به حضور کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان از جمله کاروان‌های دانش‌آموزی، گفت: این حضورها از روز گذشته با کاروان‌های دانش‌آموزی دختران آغاز شده و هر مرحله به مدت 22 روز به طول می‌انجامد و در ادامه نیز اردوی کاروان‌های راهیان نور پسران آغاز خواهد شد.
 
معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان با بیان این‌که راهیان نشات گرفته از حضور با معرفت است که سعی در تجلی آن در یادمان‌ها و اردوگاه هستیم، افزود: گروهی از خادمان خواهر سراسر کشور از فردا (15 آبان) در استان خوزستان حضور پیدا می‌کنند.
 
وی با اشاره به این‌که یادمان‌های هویزه، شلمچه و فتح المبین آماده بازدید کاروان‌های راهیان‌ نور دانش‌آموزی هستند، گفت: دو یادمان دیگر شامل جهاد عشایر و اروندکنار نیز میزبان کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها