عبدالملک الحوثی:

در صورت حماقت اسرائیل علیه یمن ضربه مهلکی به آن وارد می‌کنیم

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی از پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی در صورت ارتکاب هرگونه حماقتی علیه ملت یمن خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ - 09November 2019
در صورت حماقت اسرائیل علیه یمن ضربه مهلکی به آن وارد می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: خرسندی آمریکا و اسرائیل از تحولات عراق و لبنان ماهیت مواضع آن‌ها را مشخص می‌کند. به ملت‌های اسلامی درباره نحوه تعامل به مشکلات هشدار می‌دهم تا روزنه‌ای برای دشمنان مشابه آنچه در عراق و لبنان رخ داد، ایجاد نشود.
 
وی افزود: خواهان استقلال واقعی در زمینه‌های فرهنگی، فکری، اقتصادی و سیاسی هستیم. استکبار جهانی همه توان و امکانات خود را برای سیطره بر ملت‌ها به کار گرفته است و در راستای گمراه کردن و نابوی ارزش‌ها و اخلاق حرکت می‌کند.
 
الحوثی تاکید کرد: ملت ما در مسیر آزادیبخش خود که برای استقلال کامل به ارمغان می‌آورد عقب نخواهد نشست و هرکه به ما تعدی کند مسئول تصمیماتش است.
 
رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: به ائتلاف ضد یمن توصیه می‌کنم که جنگ را متوقف کنند و به محاصره یمن پایان دهند. ادامه جنگ به منزله توسعه توان نظامی ما و وارد کردن ضربات مهلک به دشمن است و این حق مشروع ما است.
 
عبدالملک الحوثی تاکید کرد: موضع ما در دشمنی با اسرائیل به عنوان رژیم غاصب موضعی اصولی، انسانی، اخلاقی و التزام دینی است. ما در اعلام جهاد ضد اسرائیل و وارد کردن ضربات مهلک به آن اگر مرتکب حماقتی علیه ملت ما شود، تردید نخواهیم کرد.
 
وی اعلام کرد: بیش از ۱۲۰ میلیون بشکه نفت از مناطق تحت اشغال یمن از سوی متجاوزان از ابتدا دزدیده شده است.
 
رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: آنکه با جنگ و محاصره به دنبال به زانو درآوردن ما است تلاش محالی می‌کند و عاقبتش خسران است. از رژیم سعودی می‌خواهم که جنگ و محاصره را پایان دهد، زیرا تبعات ادامه آن برایش سنگین است.
 
انتهای پیام/341
نظر شما
پربیننده ها