نماینده ولی فقیه در استان یزد:

تدین، تفکر و تعقل در آموزش کشور گنجانده شود

آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» گفت: سه اصل، تدین، تفکر و تعقل باید در آموزش کشور گنجانده شود.
کد خبر: ۳۶۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ - 10November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی»  امروز در جمع مردم یزد با بیان اینکه در خصوص مسائلی مثل آب، راه، کشاورزی، اشتغال و مسائل مختلف با رئیس جمهور بحث شده و نامه‌نگاری و مذاکراتی صورت گرفته است، اظهار داشت: از رئیس‌ جمهور می‌خواهیم که در خصوص تمام مصوبات گذشته، حال و آینده شخصاً ورود کنند و جدیت داشته باشند که اجرایی شود و برای سال‌های آینده باقی نماند.

امام‌ جمعه یزد اضافه کرد: توجه به هدایت جامعه به‌ سوی خدا از امتیازهای انقلاب اسلامی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و نسبت به آن جدیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: همه ما مسئول هستیم که جامعه را به سمت مسائل دینی و به سوی خدا هدایت کنیم و حکومت‌ها باید کشور داری را بر اساس تقویت دین مردم انجام دهند و انگیزه‌ای جز هدایت مردم نداشته باشند.

ناصری‌یزدی با تأکید بر اینکه سه اصل، تدین، تفکر و تعقل باید در آموزش کشور گنجانده شود تاکید کرد: جوانان بسیار متدین و نخبه‌ای در یزد وجود دارد و باید سه اصل را در آموزش گنجانده شود که این مسائل بسیار زیاد در آموزش کشور وجود دارد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان یزد با بیان اینکه سطح فکری جوانان باید ارتقا یابد متذکر شد: سیستم آموزشی و صنعت کشور اگر پیشرفت داشته باشد به جامعه کمال نزدیک خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار