ما قوی هستیم- ۳۲/

اعزام دانش‌آموزان بسیجی شهرستان سراوان به مناطق عملیاتی

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: 37 نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان سراوان به‌منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۳۶۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ - 13November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «حسین بهادری» فرمانده سپاه شهرستان سراوان در مراسم بدرقه دانش آموزان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: 37 نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان سراوان به‌منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام شدند.

وی گفت: دانش‌آموزان اعزامی، در طول سفر خود از برخی از مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: در این مرحله از اعزام دانش‌آموزان شهرستان مهریز به اردوی راهیان نور، ۳۷ نفر از دانش‌آموزان دختر،۳ نفر سرپرست فرهنگی خواهر و برادر، یک نفر راوی و یک نفر طلبه خواهر در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزان دختر این شهرستان به اردوی راهیان نور با حضور جمعی از مسؤولین شهرستان، خانواده‌های دانش‌آموزان و مربیان مدارس در محل دبیرستان فرهنگیان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار