سردار مقیمی به دفاع‌پرس خبر داد؛

استقرار پلیس در ۱۴ گمرک کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی از استقرار پلیس در ۱۴ گمرک کشور خبر داد و گفت: دولت باید در تأمین دستگاه‌های ایکس‌ری، پلیس را یاری کند.
کد خبر: ۳۶۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 24November 2019

استقرار پلیس در ۱۴ گمرک کشور/ دولت باید در تأمین دستگاه‌های ایکس‌ری پلیس را یاری کندسردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به راه‌اندازی پلیس گمرک اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، تاکنون پلیس در ۱۴ گمرک کشور مستقر شده است که با هماهنگی سازمان بنادر، گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کار این پلیس، عملیاتی خواهد شد.

وی در خصوص نیازمندی پلیس گمرک به دستگاه‌های «ایکس‌ری» گفت: دستگاه ایکس‌ری با توجه به قیمتی که دارد، تأمین آن توسط نیروی انتظامی مقدور نیست و باید سازمان‌های دیگر در این زمینه به ما کمک کنند.

سردار مقیمی اضافه کرد: یکی از وسایل و ابزاری که می‌تواند در زمینه «کنترل» به پلیس کمک کند، دستگاه ایکس‌ری است و انتظار داریم که دولت، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر سازمان‌هایی که اعتبارت لازم را دارند به ما کمک کنند تا در ایستگاه‌های ایست و بازرسی، دستگاه پرتابل و ثابت داشته باشیم تا بتوانیم نظارت و کنترل بیشتری بر ورود و خروج کالا داشته باشیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی در خصوص بررسی پرونده‌های کلان اقتصادی در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: پرونده‌های اقتصادی نسبت به گذشته با سرعت و دقت بیشری رسیدگی می‌شود. ما در مجموعه پلیس می‌خواهیم که قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد، آسیب‌شناسی و با عامل وقع آسیب، برخورد کنیم.

سردار مقیمی گفت: ما به دنبال این هستیم که با آسیب‎شناسی، تذکر و برخورد، مانع از بروز مشکل و شکل‌گیری هر پرونده‌‌ای شویم و بیشتر سعی ما در این جهت است که با هدایت و راهنمایی، فضا را به گونه‌ای رقم بزنیم که اتفاقی در کشور رخ ندهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار