بسام ابوشریف:

شهادت فرمانده جهاد اسلامی پایان رژیم اسرائیل را نزدیک‌تر کرد

«بسام ابوشریف» مشاور پیشین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ترور یک فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی توسط رژیم صهیونیستی را طبق نقشه مشترک با آمریکا خواند و گفت: حماقت جدید ترامپ و نتانیاهو فروپاشی رژیم اشغالگر را به جلو می‌اندازد.
کد خبر: ۳۷۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ - 15November 2019

شهادت فرمانده جهاد اسلامی پایان رژیم اسرائیل را نزدیک‌تر کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بسام ابوشریف» مشاور پیشین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: شکست و ناتوانی آمریکا در تقابل با ایران، سوریه، لبنان و فلسطین موجب شد تا پامپئو و کوشنر رژیم صهیونیستی را ترغیب کنند دست به مجموعه اقدامات نظامی و اطلاعاتی تازه برای به بار آوردن خرابی، کشتار و فتنه‌گری در منطقه تا زمان پایان انتخابات آمریکا بزند.

نویسنده در یادداشتی برای وبگاه خبری فلسطین الیوم، ریشه جنایت رژیم صهیونیستی در ترور «بهاء ابوالعطا» فرمانده ارتش جهاد اسلامی فلسطین و همسرش و همچنین تلاش برای ترور اکرم العجوری دیگر فرمانده جهاد در دمشق را در شکست شش طرح و برنامه آمریکا برای خاورمیانه برشمرد که در ادامه آمده است:

۱- شکست‌های پی در پی واشنگتن از خلیج فارس تا دریای مدیترانه.

۲ - ناتوانی واشنگتن در به زانو درآوردن ایران یا حتی ترغیب آن به مذاکره با ایران.

۳ - پیشرفت متکی به اعتمادبه نفس و توانمندی بالای ایران در اجرای توافق مربوط به برنامه هسته‌ای خود که با عقب نشینی طرف‌های امضا کننده آن از عمل به وعده‌هایشان صورت گرفته است.

۴- دستاورد‌های ارتش سوریه و بشار اسد و ملت سوریه با کمک متحدان سوریه (روسیه-ایران و جبهه مقاومت)

۵- شکست همه تلاش‌ها برای فتنه انگیزی در لبنان با حمله به حزب الله و میثاق صلح در لبنان.

۶- شکست طرح و برنامه ترامپ برای خاورمیانه (معامله قرن) با رد آن از سوی فلسطینی‌ها.

این مقام فلسطینی افزود: ترامپ در آستانه انتخابات آمریکا با شکست نقشه‌هایش در منطقه و انتقاد‌ها در داخل آمریکا از رفتار‌های غیرقانونی خود روبروست که همین امر امکان موفقیت وی در انتخابات آتی را تهدید می‌کند. از همین رو از طریق جایگزین کردن نقشه‌های جدید در خاورمیانه دست به اشتباهات بزرگ‌تر زده که او را از دامی در دام دیگر گرفتار کرده است.

ابوشریف گفت: بر اساس اطلاعات محرمانه حاکی از حضور کارشناسان اسرائیلی در پایگاه‌های نظامی آمریکا در عربستان، امارات، بحرین و عراق است که عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله هشدار می‌دهد اگر اسرائیل بخواهد به یمن تجاوز کند یمن ضرباتی دردناک به اسرائیل وارد خواهد کرد. همان گونه که «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله هم درباره عملیات برنامه ریزی شده اسرائیل هشدار داده و وعده مقابله با آن را می‌دهد.

نویسنده تصریح کرد: درست است که اسرائیل از سوی آمریکا مامور به ارتکاب چنین جرایمی می‌شود جرایمی که هر چند خودش هم به آن علاقه نشان می‌دهد، اما فرصتی برای محور مقاومت فراهم شده تا پاسخی فراتر از حد انتظار واشنگتن، تل آویو و ریاض نشان بدهد به گونه‌ای که این تلافی به شکلی گسترده و شامل همه اراضی فلسطینی است و ضربات کاری به پیکره رژیم نژادپرست اسرائیل وارد می‌کند که با کشمکش‌های نژادپرستانه درگیر است.

به تاکید ابوشریف وقتی یک فروند موشک اسرائیل، مدرسه‌ها و خیابان دیزین‌گوف تل آویو را به تعطیلی می‌کشاند، دو موشک یا یکصد موشک چه خواهد کرد؟ وقتی نوار حائل ۴۰ کیلومتری غلاف غزه از شهرک نشینان صهیونیست تخلیه شده است چه چیزی مانع حمله گروه‌های ویژه مقاومت به عسقلان می‌شود.

نویسنده در پایان تصریح کرد: همه این مسائل شامل حال مقاومت در قدس اشغالی هم می‌شود. در حال حاضر فرصت بزرگ فروپاشی صفوف دشمن اشغالگر رسیده است و چیزی جز شکست میدانی، دشمن را به اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل وادار نمی‌کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار