لاریجانی در نطق پیش از دستور:

مجالی برای آشفته‌سازی کشور نمی‌دهیم/ همه بخش‌ها برای کنترل قیمت‌ها همت کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف آمریکا چیزی جز به هم‌ریختن امنیت کشور نیست، گفت: نمایندگان با همگرایی بیشتر، مجالی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران ضد انقلاب نخواهند داد.
کد خبر: ۳۷۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ - 18November 2019

نمایندگان از مسیر ترسیم شده توسط رهبری تبعیت می‌کنند/همه بخش‌ها برای کنترل قیمت‌ها همت کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) خانه ملت، با اشاره به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبری با سخنان راهگشا و حکیمانه خود در روز گذشته مسیر اصلی حرکت مردم و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند که ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش‌های حکومت همت به حل مسائل مردم و رفع دغدغه‌های آن‌ها داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ با تاکید بر ضرورت هماهنگی قوای کشور در شرایط فعلی افزود: توجه دادن رهبر معظم انقلاب اسلامی به همگان در زمینه‌ی رفتار ظالمانه اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان و تاکید بر امنیت کشور و وفاق همه قوا دسیسه‌ای چندجانبه را بیش از گذشته آشکار می‌کند، مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی‌آبروی آمریکا با بی‌شرمی و فرصت‌طلبی احمقانه آشکارا از آتش زدن مردم حمایت کرده و آن را دفاع از مردم می‌خواند. وزیر امور خارجه آمریکا با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه خود را به ملت ایران نشان داد. هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز بهم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

لاریجانی با اشاره به کنش نمایندگان در شرایط فعلی خطاب به حضرت امام خامنه‌ای، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن بیانات عمیق حضرت عالی تبعیت از مسیر ترسیم شده را لازم دانسته و پیگیری دغدغه‌ها در زمینه‌ مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد. نمایندگان همچنین با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضد انقلاب نخواهند داد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار