رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی:

33 مقاله به دبیرخانه همایش استانی ناجا و جامعه اسلامی ارسال شده است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: 33 مقاله به دبیرخانه همایش استانی ناجا و جامعه اسلامی رسیده که از میان آنها 8 مقاله برگزیده شده است.
کد خبر: ۳۷۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 20November 2019

33 مقاله به دبیرخانه همایش استانی ناجا و جامعه اسلامی رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمدرضا عبداللهی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی امروز در نشست تخصصی ناجا در جامعه اسلامی براساس منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید بیانیه گام دوم انقلاب گفتمان سازی شود.

وی افزود: اگر جامعه به کمالات برسد و مسیر درستی را طی کنند در دولت تاثیر مثبت می‌گذارد و پرداختن به جامعه اسلامی یک گام به سوی دولت اسلامی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در تشکیل دولت اسلامی به مشکلات متعددی برخورده‌ایم، افزود: به تعبیر امام سجاد(ع) اگر در جامعه روحیات خوکی رواج یابد به جامعه و دولت آسیب می‌زند و موجب سقوط آنان می شود.

عبداللهی با بیان اینکه 33 مقاله به این دبیرخانه این همایش ارسال شده، تصریح کرد: پس از ارزیابی هشت مقاله به عنوان برگزیده انتخاب شده اند.

وی به محورهای این همایش اشاره کرد و گفت: محورهای همایش شامل مبانی نقش و جایگاه سازمان‌ها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزش فرهیختگان استان در تحقق جامعه اسلامی و نقش ناجا در عرصه قانون مداری و انضباط اجتماعی، جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن، راهبردهای نیل به جامعه اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه‌های انتظامی - امنیتی فرماندهی معظم کل قوا و مبانی نظری، رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای این همایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار