مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

استمرار تصمیمات انقلابی،­ توسعه کشور را به همراه خواهد داشت

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: هدایت صحیح ظرفیت­‌های مدیریتی، قطع ارتباط نفوذی­‌ها و استمرار بخشیدن به تصمیمات انقلابی،­ توسعه و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ - 21November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، در نشست ایثارگران کارآفرین و بسیجیان شهرک­‌ها و نواحی صنعتی این استان که امروز (پنج‌شنبه) به مناسبت هفته بسیج در شرکت شهرک­‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: بسیج فرمول دفاع همه‌جانبه است و پشتوانه انقلاب اسلامی و سپر حوادث محسوب می­‌شود.

وی با بیان اینکه مبارزه حق و باطل پایان­‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که در برابر دشمن مهاجم باید ایستاد و از دشواری­‌های میدان نهراسید و نگذاشت کمبودها ما را از پای درآورد.

این مسئول ادامه داد: بسیج منطق ایستادگی امت اسلام در برابر جبهه کفر است و این منطق استمرار دارد. در بخش‌هایی که منطق ایستادگی و مقاومت جاری است، نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج قرار دارد و در بخش­‌هایی که پایمردی از خود نشان ندادیم، هنوز آسیب­‌پذیر هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: بسیج این نوید را به ما می‌­دهد که بدون دادن باج به ابرقدرت­‌ها، می‌­توانیم روی پای خود بایستیم و از حق دفاع کنیم. دفاع مقدس این منطق را با 100 زبان ثابت کرد و این موضوع در تداوم انقلاب اسلامی نیز هنوز استمرار دارد.

یوسفعلی‌­زاده تأکید کرد: 40 سال از تشکیل بسیج مستضعفین می­‌گذرد، این تشکل مردمی ثابت کرده است که در سخت‌ترین شرایط، پای آرمان­‌ها، اراده عمومی کشور و ولایت فقیه ایستاده و خواهد ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی که بدنه اصلی کشور هستند، سختی و مرارت کشیدند و برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خون دادند؛ بر همین اساس به راحتی به داشته‌­های خود پشت نخواهند کرد و جواب محدود آشوبگری که در داخل دست به اقداماتی می‌­زنند را خواهند داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: باید قدر انقلاب اسلامی را دانست. ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، داشته­‌های انقلابی و نفوذ منطقه­‌ای و بین­‌المللی امروز چشم نظام سلطه را کور کرده و این دستاوردها، ارزشمند است.

این مسئول ابراز داشت: در گام دوم انقلاب، آحاد جامعه از میراث امام خمینی (ره) و شهدا صیانت خواهند کرد و بر محدودیت‌­ها غلبه می­‌کنند.

یوسفعلی­‌زاده افزود: هدایت صحیح ظرفیت­‌های مدیریتی، قطع ارتباط نفوذی­‌ها و استمرار بخشیدن به تصمیمات انقلابی،­ توسعه و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: در حوزه اقتصاد باید همچون حوزه‌­های دفاعی و امنیتی، با تکیه به فرهنگ بسیجی تلاش و مجاهدت کنیم تا شاهد رونق تولید باشیم.

به گزارش دفاع‌­پرس، در این نشست تعدادی از کارآفرینان ایثارگر ضمن بیان دغدغه‌­های خود در حوزه تولید، خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار