جانشین فرمانده سپاه ساری خبر داد؛

برگزاری ۴۰ همایش بصیرت‌افزایی و تبیین گام دوم انقلاب در ۴۰ مسجد ساری

«روح الله صادقی» از برگزاری ۴۰ همایش بصیرت‌افزایی در ۴۰ مسجد ساری خبر داد و گفت: مهمترین موضوعی که ما در برنامه ۴۰ مسجد پیگیری می‌کنیم، تبیین گام دوم انقلاب است که توسط هادیان سیاسی انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 22November 2019

برگزاری 40 همایش بصیرت‌افزایی و تبیین گام دوم انقلاب در 40 مسجد ساری«روح الله صادقی» جانشین فرمانده سپاه ساری با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: سپاه ساری در این هفته برنامه‌های متنوعی در عرصه‌های علمی، ورزشی، هنری، پزشکی و ... پیش بینی کرده است.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دعای ندبه، دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران در میعادگاه نمازجمعه با حضور بسیجیان، جنگ بسیج با حضور هنرمندان بسیجی و با هدف ایجاد نشاط و خنده حلال، نمایشگاه دستاوردهای علمی بسیجیان سطح استان به میزبانی شهرستان در اداره ارشاد استان، اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذر در بوستان ولایت از جمله برنامه‌های حوزه فرهنگی به شمار می‌آید.

این مسئول برگزاری اردوهای جهادی به تعداد 40 اردو، همایش بصیرت‌افزایی در 40 مسجد، دیدار با 40 خانواده شهدا، تجلیل از پایگاههای برتر از جمله برنامه‌های حوزه اجتماعی برشمرد.

صادقی افزود: مهمترین موضوعی که ما در برنامه 40 مسجد پیگیری می‌کنیم، تبیین گام دوم انقلاب است که توسط هادیان سیاسی انجام می‌شود.

این مسئول رژه موتور سواران و مسابقات فوتسال و دوچرخه‌سواری را از جمله برنامه‌های بخش ورزشی اعلام کرد.

صادقی همچنین خدمات‌دهی به 40 نقطه شهری و روستایی را از برنامه‌های حوزه پزشکی برشمرد و گفت: در بخش محرومیت‌زدایی افتتاح منزل و پایگاه داریم.

وی شمار حوزه‌ها را در بخش محلات، 26 حوزه اعلام کرد و گفت: بیش از هزار برنامه در سطح حوزه‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری جنگ مستقل را در حوزه دانش آموزی یکی از برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: همچنین بازدید و سرکشی از کمپ‌ها یکی از برنامه‌ها به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار