امام جمعه موقت بوشهر:

مسئولان با نظارت بر بازار، مشکلات مردم را بکاهند

حجت‌الاسلام «حسین دشتی» گفت: مردم انتقاد‌هایی داشتند و باید گلایه‌های مردم دیده شود و همه مسئولان هم تلاش کنند تا با اقداماتی همچون نظارت بر بازار، مشکلات مردم کاهش یابد.
کد خبر: ۳۷۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ - 22November 2019

تبدیل شرایط موجود به اغتشاشات داخلی مهمترین دلیل برای جنگ اقتصادی دشمن است

 به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسین دشتی» امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: دشمنان در عرصه‌های مختلف تلاش دارند تا ضربه‌هایی را به این نظام و انقلاب وارد کنند و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نمی‌کنند.

وی ایجاد نارضایتی و تبدیل شرایط موجود به اغتشاشات داخلی را مهمترین دلیل برای جنگ اقتصادی دشمن دانست و اضافه کرد: مردم بصیر و آگاه، در برابر اقداماتی که امنیت کشور را تهدید کند ایستادگی کرده و از منشا این اقدامات آگاه هستند.

امام جمعه موقت بوشهر به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و ادامه داد: مردم انتقاد‌هایی داشتند و باید گلایه‌های مردم دیده شود و همه مسئولان تلاش کنند تا با اقداماتی همچون نظارت بر بازار، مشکلات مردم کاهش یابد.

وی بیان کرد: اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین یک ضرورت بود؛ چراکه بنزین در کشور ما قیمت واقعی نداشت و در زمینه مصرف انرژی در ردیف اولین کشور‌ها بودیم.

دشتی با بیان اینکه این موضوع باعث بروز برخی ناآرامی‌ها و اغتشاشات و همچنین اقدامات خرابکارانه در سطح کشور شد، افزود: به فرموده رهبری، اصلاح قیمت بنزین یک تصمیم اقتصادی و کارشناسی با نظر سران سه‌قوه بوده است، و از آن حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در یک جامعه مردم‌سالار، مردم قادر به بیان منطقی نقد و اعتراض خود هستند، تصریح کرد: در این میان بایست مراقب حرکات دشمنان داخلی و خارجی باشیم؛ چراکه آنان به دنبال سوءاستفاده از شرایط به نفع خودشان هستند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به هفته بسیج، کارنامه چهل ساله بسیج را درخشان و قابل قبول دانست و بیان کرد: بسیج همواره درمان درد‌های اجتماع بوده و در عرصه دشمن‌شناسی و با اقدامات به‌موقع، خالصانه و شجاعانه به رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی کمک کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار