عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خدمت به مردم و کم کردن مشکلات آن‌ها راه نفوذ دشمنان را مسدود می‌کند

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا گفت: مسوولان باید با خدمت همه‌جانبه به مردم در مسیر کاهش مشکلات معیشتی و افزایش رفاه حالشان تلاش کنند و در این مسیر ثابت قدم باشند؛ چراکه خدمت به مردم و کم کردن مشکلاتشان راه نفوذ و گستاخی دشمنان را مسدود می‌کند.
کد خبر: ۳۷۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ - 23November 2019

////حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، امنیت، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و فرامنطقه را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز اگر در بسیاری از عرصه‌ها به موفقیت و پیشرفت‌های قابل توجه‌ای دست پیدا کردیم و توانسته‌ایم در جوامع بین‌المللی به طور مستقل حرف‌ها برای گفتن داشته باشیم به واسطه برکاتی است که از پیروزی انقلاب اسلامی شامل حال ملت و کشورمان شد.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه دولتمردان غربی به هیچ عنوان حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها و به خصوص در زمینه دفاعی و نظامی را برنمی‌تابند، افزود: از بدو ظهور انقلاب اسلامی تا کنون، دولتمردان آمریکایی و متحدانشان در صدد بودند تا مسیرهایی که باعث افزایش قدرت کشورمان می‌شود را شناسایی کرده و آن‌ها را مسدود کنند؛ لذا دشمنی آمریکایی‌ها با نیروهای مسلح ما و به خصوص سپاه و بسیج نیز به خاطر این امر مهم است.

وی ادامه داد: امروز دشمنانمان هم به این باور رسیده‌اند که بسیج و سپاه نقش قابل توجهی هم در مسیر توسعه کشور و هم عامل بزرگی سر راه تحقق اهدافشان است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها در حال حاضر و در برابر خنثی کردن توطئه‌های غربی‌ها،‌ بسیجیان مرد میدان هستند، بلکه در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان بسیجی در مقابل دشمن بعثی میدان‌دار بودند و در واقع جنگ را اداره می‌کردند؛ حضور بسیجیان در جبهه‌های جنگ در شکست دشمن غیرقابل انکار است.

وی ناآرامی‌های اخیر را جزو برنامه‌ها و از دستورکارهای مهم غربی‌ها عنوان کرد و گفت: دشمن سال‌ها است که درحال برنامه‌ریزی، آموزش و سازماندهی دست‌نشاندگان خود در داخل کشورمان است و در حقیقت اگر بسیج در این سال‌ها حضور هوشمندانه و فعال در میدان  نداشت، ما در تامین امنیت با مشکلات بزرگی مواجه می‌شدیم.

این مقام مسوول با توجه به دشمنی آمریکا و متحدانش نسبت به اصل نظام و انقلاب اسلامی کشورمان گفت: دشمنان ایران اسلامی در اتاق فکرهایشان همواره پروژه فتنه را برای به آشوب کشاندن کشورمان و از بین بردن امنیت ملت ما کلید زده‌اند؛ لذا برای مقابله با اقدامات آنها لحظه‌ای درنگ و کوتاهی مسوولان و مردم جایز نیست.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با بیان اینکه مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل متعهد هستند و همواره با روحیه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستزی، فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند، تصریح کرد: مسوولان باید با خدمت همه‌جانبه به مردم در مسیر کاهش مشکلات معیشتی و افزایش رفاه حالشان تلاش کنند و در این مسیر ثابت قدم باشند؛ چراکه خدمت به مردم و کم کردن مشکلاتشان راه نفوذ و گستاخی دشمنان را مسدود می‌کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار