با طراحی و کارگردانی علیرضا مهران؛

نمایش «نسیان» در تماشاخانه ماه روی صحنه می‌رود

تماشاخانه ماه حوزه هنری در تازه‌ترین اجراهای خود با نمایش «نسیان» به نویسندگی عرفان پورمحمدی و با طراحی و کارگردانی علیرضا مهران، میزبان علاقه‌مندان به تئاتر می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ - 23November 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایش «نسیان» به نویسندگی عرفان پورمحمدی و با طراحی و کارگردانی علیرضا مهران، آذر و دی‌ماه ۱۳۹۸ در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

«نسیان» نمایشی ۵۰ دقیقه‌ای و اجتماعی است که در نگاه اول به اینکه «تا حالا دقیقه‌های زندگیتو شمردی» می‌پردازد. همچنین در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «یه زندون که اسمش بشه زندگی، حروم می‌کنه بهت نفس کشیدن و جوری که حتی از صدای خودتم بدت میاد، من و این آدم‌ها روزی صد بار کشتن که الان ازم فقط یه جسم مونده ولی بی‌روح...»

امین آقایی، امیر ارسلان خالویی، دیبا دهقانی، احسان سخی، بهار صبوریان، مانی طربی، حدیثه قربانی، امین محمودی، شیدا مقدری، مریم مقدم و پریسا وظیفه‌شناس بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «نسیان» به نویسندگی عرفان پورمحمدی و با طراحی و کارگردانی علیرضا مهران از هفت آذر تا چهارم دی‌ هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری، به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار