پیام سرلشکر باقری به سومین دوره جشنواره ملی هنری فانوس:

پاسداشت و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس وظیفه‌ای دینی و ملی است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به سومین دوره جشنواره ملی هنری فانوس تأکید کرد: پاسداشت و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و حفظ و نشر گنجینه عظیم آن جهاد الهی، وظیفه‌ای دینی و ملی است.
کد خبر: ۳۷۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ - 23November 2019

پاسداشت و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس وظیفه‌ای دینی و ملی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سومین دوره جشنواره ملی هنری فانوس که شامگاه شنبه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ حماسه، معنویت و دینداری ملت بزرگ ایران است که در سایه الطاف بیکران الهی و رهبری داهیانه و انفاس قدسی حضرت امام خمینی (ره) و جان فشانی فرزندان رشید، بصیر، مومن و فداکار این سرزمین رقم خورد و در سپهر عزت و کرامت ایران اسلامی، چون خورشید فروزان روشنی بخش امروز و فردای نسل‌های جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی شد.

نماد این روشنی، قدرت خیره کننده و تابناک برتری علمی و دست یابی به فناوری‌های پیشرفته در عرصه‌های مختلف در سطح منطقه و جهان است که با هدایت، حمایت و راهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و به یمن مجاهدت‌های فرزندان رشید و بصیر ایران اسلامی به زیباترین شکل ممکن تجلی یافت.

پاسداشت و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و حفظ و نشر گنجینه عظیم آن جهاد الهی، وظیفه‌ای دینی و ملی است که بهره گیری از آن مستلزم برنامه ریزی دقیق، عالمانه و هوشمندانه است و می‌طلبد که از همه ظرفیت‌های هنری و رسانه‌ای برای تبیین و معرفی آن استفاده شود و از این طریق تشنگان حقیقت را سیراب ساخت.

هر چند در طول قریب به سه دهه پس از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس، شاهد تلاش‌های صادقانه و ماندگاری در تحقق این ماموریت و رسالت بودیم، باید بپذیریم که با توجه به عظمت، وسعت و عمق ارزش‌های دوران دفاع مقدس نیازمند برنامه‌های خلاقانه تر، همتی بلندتر، تلاشی وافرتر و نهضتی فراگیرتر هستیم.

جشنواره ملی هنری فانوس آغازی مبارک و رو به رشد برای تقویت ظرفیت‌های هنری و رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس و بخشی از اقدامات مبتکرانه در مسیر رشد و تعالی هنر متعهد و مسئولانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ابزاری برای کمک به بالندگی بیش از پیش هنرمندان جوان و فرهیخته در اقصی نقاط ایران اسلامی است، استقبال روزافزون، افزایش کمی و ارتقای کیفی و تنوع آثار هنری در سومین دوره جشنواره ملی هنری فانوس، نشان از موفقیت این حرکت عمیق فرهنگی و هنری دارد.

توفیق روز افزون هنرمندان عزیز و دست اندرکاران جشنواره را از خداوند منان مسئلت دارم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار