استاندار آذربایجان شرقی:

بسیج اولین گروه حاضر در زلزله سراب و میانه بود

«محمدرضا پورمحمدی» گفت: بامداد ۱۷ آبان وقتی زلزله ۵.۹ ریشتری آرامش مردم میانه و سراب را به هم زد، بسیج در کمتر از نیم ساعت در محل حادثه حاضر شد و به داد آسیب دیدگان رسید.
کد خبر: ۳۷۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 24November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان شرقی امروز در همایش تبیین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در دانشگاه تبریز از انسان‌های بزرگی همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع وطن یاد کرد که با نثار خونشان عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به ما ارزانی داشتند.

وی ابراز داشت: امام (ره) با بینش عمیق خود زمانی که منافقان دستور انحلال ارتش را می‌دادند ایشان دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند.

استاندار آذربایجان شرقی بسیج را منشاء خدمات بسیار ارزنده در کشور دانست و عنوان کرد: بامداد ۱۷ آبان وقتی زلزله ۵.۹ ریشتری آرامش مردم را به هم زد، بسیج در کمتر از نیم ساعت در محل حادثه حاضر شد و به داد آسیب دیدگان رسید.

این مسئول با بیان اینکه اگر بسیجیان و نیروهای امدادی نبودند تلفات زیاد می‌شد، ابراز داشت: در هفته اول اسکان اضطراری و در هفته دوم اسکان موقت تمام شد و تا ۶ ماه آینده بازسازی کامل می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به اعتراضات و آشوب‌های اخیر به بهانه گرانی بنزین گفت: بحث اعتراض با آشوب متفاوت است و آذربایجان بازهم ثابت کرد که سر ایران است و به نامحرمان اجازه آشوب نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته دشمنان تلاش‌های مذبوحانه‌ای کردند تا سدی برای پیشرفت کشور باشند، افزود: کسانی که آب به آسیاب دشمن بریزند با پاسخ مردم مواجه خواهند شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه درایت رهبری و هوشیاری مردم توطئه ها را خنثی کرد، متذکر شد: دشمن پس از امتحان همه راه ها تحریم را در پیش گرفت در صورتی که اگر به واقع دوستدار مردم ایران بودند تحریم نمی کردند.

این مسئول با بیان اینکه با قطع اینترنت دشمنان بیشتر ناراحت شدند، چون نمی‌توانند به اهداف شان برسند، خاطرنشان کرد: به بهانه گرانی درصدد ایجاد شکاف بین مردم هستند در حالی که این تلاش های مذبوحانه ملت را بیدارتر می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار