مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی اقتدار و امنیت نشان دشمن شناسی آنان است

حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان گفت: حضور آگاهانه مردم  در راهپیمایی اقتدار و امنیت با وجود مشکلاتی که دارند، نشان از آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی آنان دارد.
کد خبر: ۳۷۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 24November 2019

حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی نشان از آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی آنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه امروز در مراسم راهپیمایی مردمدر افتدار و امنیت این استان در محکومیت اغتشاشات اخیر با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم با بصیرت کرمانشاه در این راهپیمایی، اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی با وجود مشکلاتی که دارند، نشان از آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی آنان دارد.

جلیلیان افزود: امروز اقشار مختلف مردم کرمانشاه به راهپیمایی آمدند تا به آمریکا، اسرائیل، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین کوردل که دل به خرابکاری‌ جزیی عده‌ای اراذل و اوباش بسته‌ بودند، بگویند که همواره پشتیبان نظام هستند و این اغتشاشات جزیی نمی‌تواند به کشور ضربه بزند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم در جریان اعتراضات آرام مردم، برای رسیدن به اهداف شوم خود به تجهیز اغتشاشگران مشغول شدند، اما باید بدانند مردم در صحنه‌های مختلف همراه نظام  هستند و دست از انقلابشان نمی‌کشند.

وی صف مردم را از اغتشاشگران جدا دانست و تاکید کرد: اگر عده‌ای از افراد جاهل شیشه‌ای شکستند و خرابکاری کردند، از مردم نیستند.

جلیلیان با اشاره به امنیت و اقتدار کنونی کشور، گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور در حدی است که حوادث این‌چنینی نخواهد توانست به آن لطمه بزند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه ابهام زدایی درسی از درس‌های مدیریتی مولای متقیان امام علی(ع) است، اضافه کرد: مسئولان باید قبل از اجرای این طرح مردم را در جریان گذاشته و با آماده سازی فضا نسبت به اجرایی کردن آن اقدام می‌کردند. 

وی با بیان اینکه بنا شده سود اجرای این طرح سر سفره مردمی بیاید که از مشکلات معیشتی رنج می‌برند، متذکر شد: مسئولان باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار