بازداشت ۶۰ فلسطینی در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت ۶۰ نفر از فلسطینیان ساکن کرانه باختری طی یک هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ - 24November 2019

بازداشت ۶۰ فلسطینی در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان آن طی یک هفته اخیر، ۶۰ نفر از فلسطینیان را در مناطق مختلف کرانه باختری دستگیر کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که نظامیان اسرائیلی در یک هفته گذشته، حملات گسترده‌ای را در مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده‌اند که در پی آن ۶۰ نفر بازداشت و برای انجام تحقیقات به دادگاه نظامی منتقل شدند.

به گزارش شبکه خبری المنار، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در عملیات نظامیان آن در کرانه باختری، ۹ قبضه سلاح کشف شده است.

مرکز پژوهشی اسرای فلسطین مهرماه گذشته در گزارشی اعلام کرد، در ۱۹ سال اخیر ۱۱۹ هزار فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند که در بین آن‌ها دو هزار و ۷۰ زن و ۱۶ هزار و ۴۹۰ کودک وجود داشته‌اند.

مرکز پژوهشی اسرای فلسطین به مناسبت نوزدهمین سالروز انتفاضه «الاقصی» (۲۸ سپتامبر ۲۰۰۰) گزارشی درباره تعداد بازداشت‌شدگان و اسرای فلسطینی از آن زمان تا کنون ارائه داد.

بر اساس گزارش وبگاه «دنیا الوطن»، این مرکز اعلام کرد، از آن زمان تا کنون ۱۱۹ هزار نفر بازداشت شده‌اند که در بین آن‌ها دو هزار و ۷۰ زن، ۱۶ هزار و ۴۹۰ کودک و ۶۸ نماینده مجلس قانونگذاری دیده می‌شوند و دادگاه‌های رژیم صهیونیتستی بیش از ۲۹ هزار و ۸۲۱ دستور بازداشت موقت (بازداشت بدون محاکمه) صادر کرده‌اند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار