همسر شهید مدافع حرم «اسماعیل غلام یاراحمدی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

صدبار خواهم رفت تا قرعه بنامم شود

«فاطمه یاراحمدی» گفت: اسماعیل همیشه می‌گفت شهید شدن سعادت می‌خواهد برایم دعا کنید سعادت نصیب من شود صدها بار می‌روم تا قرعه بنامم شود.
کد خبر: ۳۷۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ - 25November 2019

«فاطمه یاراحمدی» همسر شهید غلامی یاراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد با اشاره خصوصیات اخلاقی و رفتاری همسر شهیدش اظهار داشت: اسماعیل بسیار خوش اخلاق و مهربان بود و خانواده برایش همیشه در اولویت قرار داشت.

این همسر شهید یادآور شد: من و اسماعیل در سال 86 ازدواج کردیم و بعد از دو سال خداوند فاطیما را به ما عطا کرد و در سال 95 هم مهدیار به دنیا آمد.

یاراحمدی گفت: چهارشنبه 14 مهر امسال اسماعیل با من تماس گرفت که وسایل من را جمع کنید، من بعدازظهر عازم سوریه هستم.

وی افزود: آن روز مادرش در خانه ما بود وقتی اسماعیل به خانه آمد، دید من وسایلش را جمع نکردم و با دلخوری گفت چرا وسایل من را آماده نکردید. با اینکه بغض گلویم را گرفته بود و دستانم می‌لرزید به اسماعیل گفتم پنج بار عازم سوریه شده‌ای این بار من راضی نیستم، چند روز بیشتر پیش خانواده بمان.

یاراحمدی گفت: اسماعیل به من گفت اگر تو راضی نباشی من نمیروم ولی خودت جواب حضرت زینب (س) را باید بدهی در حالی که دستانم می‌لرزید گفتم برو بسلامت من جواب حضرت زینب را نمی‌توانم بدهم.

همسر شهید غلامی یاراحمدی با اشاره به خاطرات همسرش افزود: اسماعیل عاشق شهادت بود و همیشه شهادت را راه سعادت می‌دانست و به همه ما می‌گفت برایم دعا کنید سعادت نصیب من شود صدها بار می‌روم تا قرعه بنامم شود.

وی در خصوص نحوه خبر شهادت همسرش متذکر شد: ما در تدارک عروسی دختر عموی همسرم بودیم. همگی ما آماده رفتن بودیم که من قبل رفتن داشتم نماز می‌خواندم که تلفن جاری من به صدا در آمد و آن را جواب داد. رنگ از صورتش پرید و گفت که اسماعیل تیر خورده و در تهران است. بلافاصله بعد از شنیدن این خبر ما به سمت تهران حرکت کردیم که در بین راه به ما خبر شهادت اسماعیل را دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها