پیام وزیر دفاع به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین؛

دستاورد‌های دفاعی با الهام‌گیری از تفکر بسیجی تحقق یافته است

وزیر دفاع با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج در پیامی تأکید کرد: توفیقات عظیم به دست آمده در عرصه صنعت دفاعی کشور و دستاورد‌های ارزشمند آن در طول ۴۰ سال گذشته با الهام‌گیری از تفکر و اندیشه بسیج به سرانجام رسیده است.
کد خبر: ۳۷۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ - 25November 2019

دستاورد‌های دفاعی با الهام گیری از تفکر بسیجی تحقق یافته است/ فراگیر شدن فرهنگ بسیجی جبهه استکبار را در منطقه به زانو درآوردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی سالروز تشکیل سازمان بسیج را تبریک گفت.

متن پیام تبریک امیر حاتمی به شرح ذیل است:

۴۰ سال از صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش ۲۰ میلیونی می‌گذرد. در سایه تصمیم تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی (ره) و هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) امروز نهال ارزشمند بسیج به شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری تبدل گردیده است که مایه آرامش ملت ایران و خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شجره طیبه بسیج، پدیده‌ای کم‌نظیر و گره‌گشاست که الگویی تمام‌عیار برای جوانان مقاومت در سایرکشور‌های اسلامی نیز به شمار می‌رود.

امروز جوانان عزیز بسیجی پر انگیزه، با شور وشوق و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی، سربلندی، عزت و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و دشمنان را به زانو درآورده‌اند.

در دوران دفاع مقدس و در مبارزه با تمامی حوادث، نشأت گرفته از هزینه‌سازی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان منطقه ایش برای توقف انقلاب اسلامی، نقش تاریخی این جوانان و مردان مومن و زنان مومنه و پراستقامت ایران اسلامی در دفع توطئه‌های دشمنان به خوبی نمایان است.

به راستی آیا می‌توان بدیلی بر بسیجیان در جهان کنونی سراغ گرفت که برای حفظ آرمان‌های اسلامی، پیشاپیش رزمندگان اسلام شبانگاهان سیاهی شب را درنوردند و با دل دریایی‌شان در عبور از میانه خروشان اروند رود فتح و پیروزی را رقم زنند و در نبردی بزرگ و عزت‌آفرین، خرمشهر را از دست ظالمان و ایادی استکبار بازستانند و سربلندی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

سپری شدن گام نخست انقلاب اسلامی نیز با جانفشانی و حضور مخلصانه بسیج و بسیجیان جان برکف در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه بوده که مانند نگینی پر فروغ در کارنامه بسیج مستضعفین می‌درخشد.

به یقین فراگیر شدن فرهنگ بسیجی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانست انقلاب اسلامی را پیروز عرصه‌های مختلف نماید و جبهه استکبار را در منطقه به زانو درآورَد؛ چرا که بسیج مصداق کامل ایمان و عمل انقلابی و روحیه جهادی و اخلاق محمدی (ص) است که در صف نخست دفاع از ارزش‌های والای اسلامی قرار گرفته است.

یقین داریم که توفیقات عظیم به دست آمده در عرصه صنعت دفاعی کشور و دستاورد‌های ارزشمند آن در طول ۴۰ سال گذشته با الهام‌گیری از تفکر و اندیشه بسیج به سرانجام رسیده است و ادامه این راه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، همچنان نیازمند حفظ روحیه بسیجی و حضور بسیجیان، این لشکریان مخلص خداست.

بدین وسیله فرارسیدن هفته بسیج را به بزرگ بسیجی ایران اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و به بسیجیان گرانقدر این مرز و بوم و به رهروان صدیق ولایت و منتظران واقعی ظهور حضرت حجت ابن الحسن (ع) تبریک و تهنیت عرض نموده و با درود به روان پاک شهدای والامقام بسیج، از درگاه خداوند متعال پیروزی، سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها