مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله:

نقش اصحاب رسانه در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اساسی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: نقش اصحاب رسانه در راستای فرهنگ سازی و تبیین این موضوع و گفتمان سازی در کنار همه اقشار جامعه بسیار مهم و اساسی است.
کد خبر: ۳۷۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ - 25November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «علی عربپور» در آیین اختتامه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک افق به سوی آینده انقلاب اسلامی باز کرد اظهار داشت: نقش اصحاب رسانه در راستای فرهنگسازی و تبیین این موضوع و گفتمان سازی در کنار همه اقشار جامعه بسیار مهم و اساسی است.

وی افزود: تقویت فرهنگ مقاومت و ظلم ستیزی و روحیه جهادی و انقلابی در بین نسل جوان، انتقال پیام انقلاب به نسل دوم و سوم انقلاب، تبیین چگونگی گسترش عالت و مبارزه با فساد، بصیرت افزایی و ترویج سبک زندگی دینی مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی از وظایف بزرگ و ارزشی اصحاب رسانه در بحث بیانیه گام دوم انقلاب است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در جهت گفتمان سازی و تبیین بیانیه گام دوم اقلاب برای آحاد جامعه تلاش کنیم و تبیین آن در لایه های مختلف جامعه و در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت وظیفه رسانه ها است.

لازم به ذکر است، چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با موضوع «رسالت رسانه در گام دوم انقلاب» برگزار و در آیین اختتامیه این جشنواره از نفرات برتر تقدیر به عمل امد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار