گزارش دفاع‌پرس از راهپیمایی حامیان ولایت؛

صف ملت از آشوبگران جداست/ راه برون رفت از تحریم‌ها مذاکره با غرب نیست!

مردم تهران امروز با حضور پر شور خود در راهپیمایی «حامیان ولایت» بار دیگر ثابت کردند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و به هیچ وجه اجازه سوءاستفاده دشمنان را نخواهند داد.
کد خبر: ۳۷۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 25November 2019

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: امروز تهرانی‌ها آمده‌ بودند تا حمایت قاطع خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کنند و خشم و انزجار خود را از اقدامات آشوبگران در آسیب رساندن به اموال عمومی فریاد بزنند.

خبرنگار دفاع‌پرس به میان مردم رفته است تا علت حضور آنها را جویا شود که در ادامه می‌خوانید.

فاطمه اعتصامی یزدانی یکی از حاضران در این راهپیمایی بود که می‌گفت: من از جمله کسانی بودم که در کنار مردم در خیابان انقلاب راهپیمایی کردم تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. سال‌های بعد هم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کردم تا دشمن بداند که ما پای این انقلاب ایستاده‌ایم. ۴۰ سال پیش در این خیابان علیه رژیم پهلوی تظاهرات کردم و از این بابت راضی هستم. امروز هم با فرزندان و نوه‌هایم به این راهپیمایی آمد‌ه‌ایم تا با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت کنیم.

حساب ملت از آشوبگران جداست/ راه برون رفت از این تحریم‌ها مذاکره با غرب نیست

وی افزود: در این دوران فتنه‌های زیادی دیدیم، اما هر بار با وحدت مردم و بیانات رهبری، فتنه‌گران عقب نشینی کردند. پیام من به اغتشاش‌گران این است که با آتش زدن چند بانک نمی‌توانند این انقلاب را سرنگون کنند. این بار هم روسیاهی برای دشمن ماند.

اعتصامی خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند که این ملت تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب ایستاده‌اند و جانفشانی می‌کنند.

راه برون رفت از این تحریم‌ها، مصاحبه و مذاکره با غرب نیست

فریده غدیر بازنشسته آموزش و پرورش نیز یکی دیگر از حاضران در این راهپیمایی بود که می‌گفت: امروز برای بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده‌ام. این راهپیمایی را هم اعتراض به آشوبگران و بیعت با رهبری می‌دانم.

حساب ملت از آشوبگران جداست/ راه برون رفت از این تحریم‌ها مذاکره با غرب نیست

وی افزود: پیام من به آشوبگران این است که بدانند مردم فریب فتنه را نمی‌خورند و علیه نظام عملی انجام نمی‌دهند. این اغتشاش‌گران با سوءاستفاده از اعتراض به حق مردم، باعث شدند که اعتراضات مردمی به گوش مسئولان کشور نرسد. مردم می‌خواستند مثل امروز یک تظاهرات مسالمت آمیز داشته باشند، ولی این اغتشاش‌گران اجازه ندارند.

غدیر عنوان کرد: حضور مردم امروز نشان دهنده وحدت بین مردم و نظام است. پیامی هم برای مسئولان دارم، راه برون رفت از این تحریم‌ها، مذاکره با غرب نیست بلکه مسئولان با جوانان توانمند کشور مذاکره کنند.

حساب مردم از مزدوران جدا است

حسن علیزاده جانباز دوران دفاع مقدس با حضور در این راهپیمایی می‌گفت: مادرم نمی‌تواند راه برود، اما اصرار کرد که حتما امروز او را با خودم به این راهپیمایی بیاورم. با وجود این که سن و سالی از او گذشته است، اما با من همراه شد. مزدوران و اغتشاش‌گران باید خجالت بکشند که خودشان را به جای مردم معرفی کردند و خانه‌های مردم را به آتش کشیدند. مردم ما امثال مادر من هستند که تحت هر شرایطی پشت نظام و رهبری ایستاده‌اند.

با وجود مشکلات در کشور، پشت ولایت هستیم

لطفی یکی دیگر از حاضران در این راهپیمایی بود که اظهار داشت: این راهپیمایی جوابی به تمام دشمنان ماست تا بدانند با تمام مشکلاتی که در مملکت داریم، پشت ولایت هستیم.

وی یکی از راه‌های برون رفت از تحریم‌ها را رونق تولید در کشور دانست و افزود: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است. ما باید کالای ایرانی بخریم تا جوانان ما بیکار نشوند. یکی از راه‌های مشترکی که تمام کشور‌های دنیا برای حل مشکلات خود انجام می‌دهند، حمایت از کالای داخلی است. امروز هم اگر ما مقابل ورود کالا‌های بی کیفیت و غیرضروری را بگیریم، همچنین کالای ایرانی بخریم، خیلی از مشکلات ما حل می‌شود.

۴۰ سال برای حفظ انقلاب خون دادیم و باز هم می‌دهیم

سارا زمانی یکی دیگر از حاضران در این راهپیمایی بود که اظهار داشت: نقش بسیج و ناجا در چند روز گذشته بسیار حیاتی بود. اگر آن‌ها نبودند، معلوم نبود که چه بلایی بر سر این کشور می‌آمد.

وی افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی هم همچون همیشه در بزنگاه بود، زیرا مانع ایجاد یک فاجعه بزرگ شد. رهبر انقلاب اسلامی با بیانات‌شان باعث شدند که یک فتنه دیگر هم خنثی شود.

زمانی خاطرنشان کرد: اغتشاش‌گران و دشمنان نظام بدانند که هر کاری کنند، مردم اتحادشان بیشتر می‌شود. زیرا مردم گوش به فرمان ولایت هستند. اگر حضرت آقا یک اشاره کنند، مردم به میدان می‌آیند. ۴۰ سال با اهدای خون عزیزان‌مان این انقلاب را نگه داشتیم، و این مقاومت تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.

مردم تنها به خاطر رهبر آمده‌اند

زهرا عابدینی نیز می‌گفت: مردم امروز تنها به خاطر رهبر انقلاب اسلامی آمده‌اند. دولتمردان هم بدانند که مردم دلخوشی از آن‌ها ندارند.

حساب ملت از آشوبگران جداست/ راه برون رفت از این تحریم‌ها مذاکره با غرب نیست

اغتشاش‌گران اجازه ندادند خواسته‌های به حق مردم به جایی برسد

بهزادپور یکی دیگر از حاضران در این راهپیمایی بود که می‌گفت: حساب اشرار با مردم جداست. این اغتشاش‌گران نه تنها با مردم نیستند بلکه به مردم ظلم می‌کنند. علاوه بر این که اموال مردم را غارت کردند، اجازه ندادند که خواسته‌های به حق‌شان به گوش دولت برسد.

وی تصریح کرد: مردم نظام و رهبری را دوست دارند. به همین خاطر با وجود اینکه به دولت اعتراض دارند، به این راهپیمایی آمدند.

اغتشاش‌گران می‌خواستند مردم را مقابل مردم قرار دهند

محمدمهدی سعادتی یکی دیگر از حاضران در این راهپیمایی بود که می‌گفت: وضعیت کشور با آتش کشیدن بانک و زندگی مردم حل نمی‌شود. اگر سران قوا تصمیمی می‌گیرند، باید به تصمیم آن‌ها احترام گذاشت. همچنین اگر اعتراضی داریم مسالمت آمیز بیان کنیم نه با آشوب.

حساب ملت از آشوبگران جداست/ راه برون رفت از این تحریم‌ها مذاکره با غرب نیست

وی با اشاره به نقش موثر بسیج و نیروی انتظامی در کور شدن فتنه، عنوان کرد: فعالیت بسیج و ناجا در فتنه اخیر بسیار موثر بود. اگر آن‌ها نبودند، قطعا مشکلات بیشتری ایجاد می‌شد.

وی در خصوص پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه اخیر نیز بیان کرد: اگر حضرت آقا مستقیما به این موضوع ورود پیدا نمی‌کردند. مردم انقلابی در مقابل اغتشاش‌گران می‌ایستادند قطعا وضعیت کشور ناامن می‌شد. اغتشاش‌گران می‌خواستند مردم را مقابل هم قرار دادند در حالی که مردم با هم مشکلی ندارند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار