برگزاری مراسم شعرخوانی و خاطره‌گویی در بابلسر+ تصاویر

در چهارمین روز از گرامی‌داشت هفته بسیج، مراسم شعرخوانی و خاطره‌گویی، همراه با رونمایی از فیلم مستند سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» امروز در سالن شهید باهنر اداره ارشاد اسلامی بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ - 25November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در چهارمین روز از گرامی‌داشت هفته بسیج، مراسم شعرخوانی و خاطره‌گویی، همراه با رونمایی از فیلم مستند سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» با حضور امام جمعه بابلسر، فرمانده سپاه، معاون فرماندار بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد شهید، رئیس ارشاد اسلامی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان و یادگاران سال‌های پرشکوه دفاع مقدس، امروز در سالن شهید باهنر اداره ارشاد اسلامی بابلسر برگزار شد.

«سید باقرطاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: دفتر حفظ آثار شهدا شهرستان بابلسر و بخش های تابعه در 40 سالگی تاسیس بسیج به فرمان امام راحل 40 برنامه را در سطح شهرستان اجرا می‌کند.

وی افزود: با عنایت به اینکه این شهرستان در سال های پرشکوه دفاع مقدس 550 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد این دفتر توانسته است به لطف الهی و مدد شهداء و تلاش مدیران بیش از 150 هزار اثر از شهدای این شهرستان جمع آوری و ثبت نموده و بیش از  1500 ساعت مصاحبه تصویری از خانواده شهدا فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس انجام داده است.

وی ادامه داد: فیلم مستند سردار شهید عیسی ذوالفقاری با همکاری امام جمعه بابلسر، سپاه پاسداران، دفتر حفظ آثار، بخشدار مرکزی، شورای اسلامی و دهیاری باقرتنگه و تهیه کنندگی مهدی اکبری و ناصر طاهریان ساخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار