برگزاری تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری بسیجیان در خوزستان

تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری بسیجیان خوزستان در چهلمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح در پادگان امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ - 26November 2019

برگزاری تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری بسیجیان در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری بسیجیان خوزستان در چهلمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین امروز با حضور آیت‌الله سید«محمد علی موسوی جزایری» زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، امیر سرتیپ دوم ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در پادگان امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

آیت‌الله «سید محمد‌علی موسوی جزایری» در ابتدای این مراسم اظهار داشت: خوزستان در دوران دفاع مقدس پیش‌قدم بود و در روزهای نخست، نیروهای مردمی، فعالان بسیجی و انقلابی جوان استان بودند که مسئولیت دفاع از ایران را بر دوش داشتند.

وی افزود: اخبار این رشادت های بسیجیان خوزستان در کشور به صورت کامل منتشر نشده و برخی از مسئولان اخبار جنگ را به امام خمینی (ره) به صورت کامل منتقل نمی‌کردند تا اینکه در ملاقاتی با امام خمینی(ره) و شهید بهشتی داشته و موارد مورد نظر را منتقل کردیم و نیروهای جبهه بهتر از قبل ساماندهی شدند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خوزستان در صحنه های پرخطر و انقلابی همواره پیشتاز بوده و در این مسیر نیز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل دیگر مانند گذشته نمی توانند تهدید و به ما آسیبی وارد کنند چرا که دیگر ایران اسلامی به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه تبدیل شده و توطئه ها را بی جواب نمی گذارد.

موسوی جزایری گفت: ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا تنها بخشی از اقتدار نیروهای مسلح بود که زهرچشمی برای دشمنان بود تا دیگر ایران اسلامی را دست کم نگیرند. 

این مسئول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند جهاد را برای ما ترسیم کرده اند؛ جهاد نظامی که در این زمینه به اوج اقتدار رسیده و باید آمادگی خود را روز به روز بیشتر کنیم، در جهاد فرهنگی نیز در صحنه های مساجد، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نیز شاهد تلاش‌های خوبی هستیم اما  جهاد علمی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از متخصصان، دانشمندان و نیروهای علمی توانمند حمایت کرده‌اند و انتظار می‌رود از این ظرفیت برای تامین نیازهای صنعتی و اقتصادی کشور بیشتر استفاده شود.

وی بر استفاده بیشتر از ظرفیت بسیج دانشگاه ها و حوزه های علمیه تاکید کرد و متذکر شد: خوزستان استعدادهای فراوانی دارد که در این شرایط سخت اقتصادی بسیجیان می توانند نقش موثری ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار