امام جمعه شهر دیر:

مردم ایران اسلامی با بصیرت، راهشان را از فتنه‌گران جدا کردند

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: قصد دشمن نابودی انقلاب اسلامی است و اخیرا مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی راه خود را از فتنه‌گران جدا کردند.
کد خبر: ۳۷۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ - 26November 2019

مردم  ایران با بصیرت ایران اسلامی خود را از فتنه گران جدا کردند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه شهر دیر ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم یادواره سه شهید دانش آموز شهر آبدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ما باید قدردان شهدا و خانواده آنان باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌های شهدا هستند که فرزند اول و حتی چهار فرزند خود را تقدیم این انقلاب کردند، گفت: باید دانش آموزان با سیره شهدا آشنایی پیدا کنند.

امام جمعه شهر دیر تا زمانی که فرهنگ ایرانی اسلامی داریم دشمنان اسلام نمی توانند غلطی کنند خاطرنشان کرد: قصد دشمن نابودی انقلاب اسلامی است و اخیرا مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی راه خود را از فتنه گران جدا کردند.

حسینی با اشاره به اینکه در بحث یادواره‌ها سولاتی به ذهن می‌آید که چه نیاز است یادواره برگزار شود تصریح کرد: 1380 سال از عاشورای حسینی و محرم می‌گذرد و هنوز مردم دست از آرمان‌های امام حسین (ع) و شهدای کربلا دست بر نداشته‌اند.

امام جمعه شهر دیر با تأکید بر اینکه دانش آموزان باید از شهدا الهام بگیرند، اظهار داشت: شهدا آرزوهایی داشتند اما احساس خطر کردند و به جبهه اعزام شدند و پیروز شدند.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار