جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

یگان ویژه در مقابل اغتشاشگران با تفکر بسیجی سینه سپر کرد

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه ناجا با تفکر و روحیه انقلابی و بسیجی در مقابل دشمنان و اغتشاشگران سینه سپر کرد.
کد خبر: ۳۷۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ - 26November 2019

یگان ویژه در مقابل اغتشاشگران با تفکر بسیجی سینه سپر کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: ماموران یگان ویژه در حوادث اخیر به آشوبگران اجازه سوءاستفاده ندادند و همین امر باعث شد که بهانه به دست دشمن نیفتد.

وی با بیان اینکه عظمت و قدرت کشور ایران نتیجه تلاش ها و دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست کردند، افزود: اکنون یگان ویژه به عنوان نیرویی انقلابی و ولایت مدار و به تعبیری بسیجی در راستای حمایت از مردم و دفاع از امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر این که مردم پای نظام ایستاده اند، گفت: صبر و مدیریت صحیح و هوشمندی و بصیرت نیروهای یگان ویژه در برابر معترضان و عاملان اغتشاش قابل تقدیر است.

سردار جان‌نثاری با بیان اینکه شجاعت و مدیریت دلسوزانه نیروی انتظامی و یگان ویژه اغتشاشات اخیر را خاموش کرد، افزود: یگان ویژه با ایثار و شجاعت شهید گرانقدر رضا صیادی بار دیگر از این برهه حساس سرافراز بیرون آمد و به دشمنان نظام نشان داد که ماموران یگان ویژه تا پای جان در دفاع از این انقلاب سینه سپر کرده اند.

وی با توجه به اینکه امروز جمهوری اسلامی از پشتیبانی مردمی قوی برخوردار است، گفت: باید قدردان این مردم باشیم و برای امنیت و آسایش آنان از تمام توان و ظرفیت ها با تفکر و روحیه بسیجی بهره ببریم.

سردار جان‌نثاری خاطرنشان کرد: بدون شک یگان ویژه در مدیریت درست و هدفمند حوادث اخیر خوش درخشید و با اقتدار همراه با صبر و بردباری کارکنان خود، توطئه دشمن را نقش برآب کرد و امنیت را برای مردم به ارمغان آورد که جا دارد از همه عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

وی یادآور شد: آمادگی امروز یگان های ویژه ناجا به عنوان یک نیروی مقتدر و با صلابت مایه افتخار و مباهات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار