یادداشت/ عذرا شباب

بسیجیان وارثان خون شهدا و پشتوانه انقلاب هستند

بسیجیان در امتداد دفاع مقدس هشت ساله پرورش و تجلی یافته تا با حضور در تمامی صحنه‌های این نظام وارثان حقیقی خون شهدا و پشتوانه انقلاب باشند.
کد خبر: ۳۷۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ - 27November 2019

بسیجیان وارثان حقیقی خون شهدا و پشتوانه انقلاب هستند

گروه استان‌های دفاع‌پرس - عذرا شباب؛ همزمان با چهلمین سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل و ایجاد بسیج مستضعفین این امر در بدنه انقلاب واقعه ای ارزشمند در تاریخ معاصر ایران و نقطه عطفی در جمهوری اسلامی به شمار می آید.

نهادی که واژه مقدس اخلاص را در بطن وجودی خود معنا بخشید و با ظهور تفکر خدمت خالصانه به نیازمندان و محرومان نردبان های تعالی را طی نمود تا در مدرسه عشق به اسلام ناب محمدی شجره طیبه لقب گیرد.

بسیج حنجره رسای دلیرانی است که شجاعانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل، یزیدیان زمان را با هوشیاری شناختند و بانگ عدالت خواهی مستضعفان جهان را بدون سهم خواهی و بر اساس اعتقادات دینی خود مطالبه کردند.

حماسه سازان بسیجی که از دل و قلب مردم در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب خار چشم دشمنان شده و با بصیرت انقلابی الگو و خط مشی دیگران در فراز و نشیب های حوادث تلخ این مرزوبوم بوده اند. در اصل بسیج آمد تا انقلاب سال 57  پویا و پایدار به حرکت با صلابت خود ادامه دهد.

بر همگان آشکار است که بسیجیان در امتداد دفاع مقدس هشت ساله پرورش و تجلی یافته تا با حضور در تمامی صحنه های این نظام وارثان حقیقی خون شهدا و پشتوانه انقلاب باشند.

بسیجیان نماد و شاخص مدافعان خدمت رسانی خالصانه انقلاب هستند که در تلاطم طوفان های این نظام مقدس قدم هایشان بوسه گاه محرومان، دست هایشان یاری رسان مظلومان و چشم هایشان اشکبار از داغ دل مردم بوده است.

روح خالق در جان و روح بسیجی دمیده شده است زیرا برای انجام وظیفه در لحظات حساس تکلیف خود را در خدمت به خلق می داند و چشم انتظار هیچ دستور و اوامری نمی ماند بلکه در بزنگای نیاز مبرم مردم منتظر، به بهترین نحو مجاهدت های خود را انجام می دهد.

جنس بسیج از فولاد گداخته ای است که در تهاجمات سهمگین دشمنان آبدیده تر شده و با تلاش و خدمت رسانی قشر‌های 22 گانه خود در میدان ناملایمات فتنه بدخواهان نظام و عرصه امداد رسانی در عرصه های مختلف خوش درخشیده و نقش آفرینی کرده است.

جوانان انقلابی که همچون سیمرغ های سرخ دل به درازای تاریخ میهن آشیان اسطوره ها بودند و افسانه های واقعی را آفریدند تا بوستان پیروزی که مولود انقلاب امام و مردم بود به ثمر نشیند و چشم دشمنان را با انواع فتنه هایشان کور کنند.

بسیجیان ولایتمدار امروز بدون در نظر گرفتن محدودیت های مرزی گوش به فرمان ولی و مولای خود در خدمت رسانی به نیازمندان در مقابل ظلم ظالمان هستند تا در بحبوحه های سخت سر به آستان خدمت به خلق گذارند و نهال قد کشیده 40 ساله این نظام دادخواه محرومان را با انگیزه اسلامی و همت انقلابی خود آبیاری و به سر مقصد منزل رساند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار