بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته بسیج

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱ - 26November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

«وَ اَعِدّا لَهُم مَا استَطَعتُم مِّن قُوَّهٍ وَّ مِن رِّباطِ الخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِ عَدُوَّاللهِ وَعَدُوَّکُم»

چه زیبا واژه‌ای است «بسیج» که به دست مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در جامعه اسلامی و انقلابی ایران جلوه اعلی پیدا کرد و در پنجم آذر ماه 1358 سرچشمه رودخانه خروشانی شد که هم زنده است و هم زاینده و هم فزایندگی دارد و با الهام از مکتب سرخ حسینی(ع) به عاملی پایدار برای حفظ امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.


بسیجی همان نیروی الهی است که در طی این چهل سال، رعب و وحشت زایدالوصفی در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده که حتی فکر تصدی و تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ذهن آنان خارج نموده است.
نیروی بسیج چشمه سار آفرینش سبک مدیریت جهادی است که با ظرفیت‌های علمی و عملی فوق العاده‌ای که دارد؛ می‌تواند کشتی انقلاب اسلامی را با اجرای گام دوم آن که با اندیشه تمدن ساز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تدوین و ‌طراحی شده است به چشم انداز آرمانی برساند.


امروز در گفتمان مردمی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی وظیفه همگان است که برای ترویج تفکر بسیجی به ویژه در نسل‌های متمادی انقلاب اسلامی، از همه سرمایه‌های ملی بهره برداری نمایند‌.
تفکر بسیجی که منشأ آن ارزش‌های ناب دفاع مقدس و پشتیبان معنوی آن فرهنگ ایثار و شهادت برآمده از نهضت عاشورای حسینی است، مولد اصلی گفتمان مردمی و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و تنها عاملی است که می‌تواند امنیت پایدار کشور را تضمین و زمینه توسعه ملی را فراهم نماید.

اگر در حال حاضر در شکل گیری تمدن اسلامی کندی حاصل شده است؛ علت آن را بایستی در عدم بهره برداری از این قدرت نرم دانست.


از این رو لازمه رشد و تعالی کشور توسل به این قدرت لایزالی است که با دست عارفانه امام خمینی(ره) به مردم انقلابی ایران هدیه شد و همین قدرت است که با تأسی از آیه شریفه«مُحَمَّدٌ رَّسُولُ اللهِ وَ الَّذینَ مَعَهُ اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» می‌تواند کشور را از بحران‌های اقتصادی پیش روعبور دهد.


اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره ۹۲هزار شهید بسیجی کشور هفته بسیج را که متعلق به همه مردم ایران است به همه لشگریان مخلص خدا تبریک عرض نموده و برای همه کسانی که ملقب به واژه گرانسنگ بسیجی هستند درادای تکالیف خود آرزوی توفیق روز افزون الهی دارم.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها