مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

رونمایی از کتاب شعر دفاع مقدس«باد و سنجاقک» در اهواز

هوشنگ نوبخت گفت: در حاشیه مراسم شعر خوانی شاعران ارزشی خوزستان که در کتابخانه علوم ایران واقع در منطقه کیانپارس اهواز برگزار گردید از کتاب شعر«باد و سنجاقک» سروده «فرهنگ دشتی» رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ - 27November 2019

رونمایی از کتاب شعر دفاع مقدس«باد و سنجاقک» در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در جلسه امروز نقش شعر و ادبیات در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: به دلیل میزبانی خوزستان از هشت سال جنگ تحمیلی و آثار مختلف فیزیکی و معنوی باقیمانده از این رخداد ارزشی و تاریخی، کمتر برنامه فرهنگی و هنری در خوزستان وجود دارد که پیوست فرهنگی دفاع مقدس نداشته باشد.

وی از مراسم شعر خوانی شاعران خوزستانی به مناسبت هفته بسیج نیز خبر داد و افزود: در حاشیه مراسم شعر خوانی شاعران ارزشی خوزستان که در کتابخانه علوم ایران واقع در منطقه کیانپارس اهواز برگزار گردید از کتاب شعر«باد و سنجاقک» سروده «فرهنگ دشتی» رونمایی شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: این برنامه فرهنگی و هنری با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی و حوزه هنری خوزستان برگزار شد و شاعران آئینی استان، آخرین سروده های خود را در حوزه های مختلف ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار