شهید «حمیدرضا واعظی زاده»:

به سخنان ضد انقلاب گوش فرا ندهید

شهید «حمیدرضا واعظی زاده» در وصیت نامه خود آورده است: فقط به خدا دل ببندید، انقلاب را به شما می سپرم، به سخنان ضد انقلاب گوش فرا ندهید و با تمام توان از اسلام دفاع کنید که خدا شما رایاری می کند.
کد خبر: ۳۷۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ - 27November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «حمیدرضا واعظی زاده» در سال 1347 در کرمان به دنیا آمد. وی دوران دبیرستان را در مدرسه امام خمینی(ره) گذراند و زمان حمله دشمن به ایران، اولین بار سال سوم دبیرستان بود که به جبهه حق علیه باطل اعزام شد و همزمان با حضور در جبهه ادامه تحصیل داد.
حمیدرضا در سال 1365 در کنکور سراسری شرکت و در دانشگاه پذیرفته شد و سرانجام در سال 1365 درعملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت نامه شهید «حمیدرضا واعظی زاده» را می خوانیم:
خدایا! روی سیاهم را بر زمین نزن، عاشقان تو روانه شهادتگاه شدند، ولی من از قافله عقب مانده و هنوز در این ماتم کده به حسرت نشستم ام.

خداوندا یاری فرما تا درس بخوانم. توفیق رفتن به جبهه و یاری کردن دین اسلام و شهادت در راه خود را نصیبم فرما، تا دیگر در غوغای محشر شرمنده نباشم و همواره در جهت رضای تو گام بردارم.

خدایا! سخت شرمنده ام. چه بسیار گناهانی که انجام دادم و تو می توانستی مرا به آنها عذاب کنی، ولی دائماً به من لطف و محبت کردی.

خدا را خدا را! فقط به خدا دل ببندید. انقلاب را به شما می سپرم. به سخنان ضد انقلاب گوش فرا ندهید و با تمام توان از اسلام دفاع کنید که خدا شما رایاری می کند.

پدر، مادر! هرگز نتوانستم جبران محبت ها و زحمت های شما را بکنم و چه بسیار شما را رنجاندیم، امیدوارم مرا بخشوده و عفو فرمائید.

خواهرانم! همچون زینب صبور باشید و تقوای الهی را پیشه کنید، برادرم! دل از دنیای فانی بردار و به خدا دلبسته شو، که بسیار مهربان است. اسلام را عزیز بدار و اسلحه ام را بردار و تا نابودی دشمنان اسلام از پای ننشینید و برایم دعا کن.

سفارش من به شما این است که، بیشتر با خدای خود به مناجات بپردازید. دلهای خود را با تلاوت قرآن و ذکر خدا زنده نگه دارید، وقت را غنیمت شمارید. تا فرصت دارید خود را برای خدا خالص گردانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها