فرمانده دفاع مقدس:

ملت ما اگر راه امام را گم کند سیلی خواهد خورد

سردار «غلامرضا احمدی» گفت: راه انقلاب اسلامی را باید از میان کلام امام خمینی (ره) پیدا کرد؛ بر همین اساس ملت ما اگر عمداً یا سهواً راه امام را گم کند، سیلی خواهد خورد.
کد خبر: ۳۷۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ - 27November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان دفاع مقدس، در اجتماع بسیجیان شهرستان «بردسکن» با شکوه پایداری که امروز در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر پسوند انقلاب  اسلامی را از جمهوری اسلامی برداریم با حکومت‌های قبل از انقلاب هیچ فرقی ندارد.

وی افزود: ملت عزیز ما هویتی دارند که زبده ترین گویندگان و نویسندگان نمی‌توانند آن را به زبان و یا روی کاغذ بیاورند.

احمدی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، خاطرنشان کرد: هر نعمتی نظیر اقتصاد، امنیت، عزت از برکت همت مردم جامعه اسلامی است که در ۲۲ بهمن ماه بساط حکومت شاه را جمع کردند و پرچم ایران را به اهتزاز در آوردند.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: هر کس که بر هر کرسی و میز مدیریتی نشسته آن را مرهون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه شان مسئولین و مسئولیت در کشور ما شان نوکری است، ابراز داشت: به لطف رهنمودهای امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی جشن 40 سالگی بسیج را مرهون لحظه‌به‌لحظه حضور مردم هستیم.

این فرمانده دفاع مقدس تاکید کرد: بسیج قهرمان در عراق تشکیل شده است. امروز بسیج انصارالله در یمن کمر دشمن را شکسته است. ما تصمیم داریم پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع و کرامت به اهتزاز درآوریم.

وی افزود: وظیفه اول ما و انقلاب اسلامی این است که در سراسر جهان این حقیقت را فریاد زنیم که ای خواب رفتگان، ای غفلت زدگان بیدار شوید که در کنار گرگ خوابیده و منزل گرفته‌اید.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) در پایان ولایت‌پذیری را رمز تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: راه انقلاب را باید از میان کلام امام خمینی (ره) پیدا کرد؛ بر همین اساس ملت ما اگر عمداً یا سهواً راه امام را گم کند، سیلی خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها