سرلشکر سلامی:

«بسیج» تجلی نزول نصرت الهی/ دشمن در عرصه سیاسی سقوط آزاد کرده است

فرمانده کل سپاه گفت: بسیج از اعجازهای الهی برای انقلاب اسلامی و تجلی نزول نصرت الهی است که در ذهن مبارک حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.
کد خبر: ۳۷۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ - 28November 2019

بسیج از اعجازهای الهی در ذهن مبارک امام خمینی (ره) استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (پنج‌شنبه) در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان که در سالن انقلاب همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ریشه‌های مستحکم بسیج در اعماق ایمان و احساس ملت بزرگ ایران جای گرفته و شاخ‌سار‌های دل‌انگیز، پر ثمرو زیبای آن سرزمین دل‌ها و قلب‌ها را با عطر دل‌انگیز خود پرنشاط کرد.

وی با بیان اینکه بسیج از اعجاز‌های الهی ذهن مبارک امام (ره) است، گفت: بسیج بلد طیب و سرزمین پاکیزه‌ی است که در آن گیاه پاکیزه می‌روید.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه برادران و خواهران بسیجی تجلی نزول نصرت‌های الهی بر، ولی خدا، امت اسلام و این سرزمین هستند، خطاب به بسیجیان گفت: شما تصویر زمینی ملائک آسمانی هستید که در جنگ‌های خیبر و احد و بدر بر پیامبر گرامی اسلام از آسمان نازل می‌شدند.

وی وجود شوق‌افزا و شورانگیز بسیجیان در میدان را نشان از نزول رحمت‌های الهی بر این سرزمین عنوان کرد و افزود: تراکم این حضور سرشار از روح معنویت، فداکاری و وفاداری بسیجیان دشمنان ما را مأیوس می‌کند.

سردار سلامی با درود به بسیجیان گفت: حضور هر یک از شما از پرواز یک موشک به سمت قلب دشمن در کفرستان استعمار موثرتر است.

وی با بیان اینکه برادران و خواهران بسیجی بی‌وفایی مردمان صدر اسلام نسبت به امامان (ع) و تنها گذاشتنِ آن‌ها در میدان جنگ را جبران کرده‌اند، افزود: به خاطر این اتفاق بر خود می‌بالیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این فرموده امام (ره) که پس از اصحاب امام سیدالشهدا (ع) امتی بهتر از ملت ایران وجود ندارد، گفت: حضور شما آرامش‌بخش است و روحیه‌بخش، الهام ایجاد می‌کند، قدرت می‌افزاید و به نظام و انقلاب ما اعتبار می‌بخشد.

وی با اشاره به حضور روح‌فزا و نشاط‌آور بسیج افزود: این حضور پرشور امام ما، پیشوای جانباز و فداکارمان را در مقابل دشمنانی که برای به تسلیم کشاندن ملت بزرگ ایران صف کشیده‌اند غلبه می‌دهد.

سرلشکر سلامی گفت: ما مفتخریم امروز در این فضا که نشان از رویش احساس‌برانگیز جوانان جدید انقلاب و دختران عزیز و و پسران شاداب دارد را در این فضای معنوی و سرشار از روح جوانمردی، غیرت دینی و ملی، اسلامی و انقلابی می‌بینیم.

وی همدان را سرزمین سرشار از تاریخ درخشان و نگین تمدن ایران و اسلام دانست و با بیان اینکه این سرزمین دیار عالمان بزرگ، علمای شهید و دانشمندان جاودانه است، گفت: حضور در این سرزمین که شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرده برای من لحظه پرافتخاری است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه هم‌اکنون در برجسته‌ترین فراز تاریخ اسلام و ایران هستیم، بیان کرد: در عین حال که در مرکز میدان جنگ تمام‌عیار و همه‌جانبه جهانی قرار داریم، اما در حال غلبه بر دشمن و شکست رویا‌ها و آرزو‌ها و سیاست‌ها و راهبرد‌های او هستیم.

وی تأکید کرد: ما توانسته‌ایم دشمنی را که قصد داشت ایران بزرگ را در انزوای سیاسی قرار دهد به انزوا بکشانیم؛ غلبه سیاسی ما بر دشمن در چنین شرایطی حاصل شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه در تحولات منطقه و جهان دشمنان ما که به ظاهر خود را قدرتمند و مهیب معرفی می‌کنند، حالا در حاشیه هستند، بیان کرد: وقتی به نقش آمریکا و متحدان آن که بیش از دوسوم قدرت اقتصادی جهان را شکل می‌دهند، نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در انزوا قرار دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما اکنون حاشیه‌نشین تحولات سیاسی منطقه‌ای که قلب جهان نامیده می‌شود، یعنی جهان اسلام قرار دارند، گفت: امام انقلاب ما به برکت رهبری نورانی‌اش نه‌تنها ملت ایران و امت اسلام را هدایت می‌کند که حتی دشمن را هم مدیریت می‌کند، او با هدایت انقلابی خود تمرکز دشمن را بر هم زده است.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: دشمن هم‌اکنون پراکنده، آواره، سرگردان، سرشار از ابهام و فاقد توانایی‌اند و در عمل و عکس‌العمل گرفتار است، نفوذ سیاسی‌اش در حال زوال است، حتی متحدانشان در حال فاصله گرفتن از او هستند، اعتبار سیاسی‌اش تنزل کرده و در عرصه سیاسی سقوط آزاد کرده است.

وی با بیان اینکه ایران امروز در میدان سیاست قلب و مغز تحولات سیاسی و لنگرگاه استراتژیک تغییرات سیاسی و مسلط بر میدان عملیاتی است، تأکید کرد: دشمنش را وادار به گسترش بیش از حد و غیر ضرور در سرزمین‌های متعددی کرده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ایران اسلامی قدرت تمرکز را از دشمن گرفته است، تأکید کرد: کشوری که امروز می‌درخشد، ایران است. در عرصه جنگ اقتصادی، دشمن در رویاهایش فلج کردن نظام ما اقتصادی جامعه ایران و شکستن روح اقتصادی ملت ایران و ترویج تمایل به تسلیم را در دستور کار خود قرار داده بود، اما ملت ایران آگاهند و باز هم دشمن را شکست دادند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران آگاهند و می‌دانند سعادت هیچ ملتی در گرو وابستگی به بیگانه نیست، تأکید کرد: به جز استقلال نسخه‌ای برای سعادت هیچ کشوری وجود ندارد. ما به تجربه دریافته‌ایم آن‌هایی که از ترس دشمن به او پناه برده‌اند، همه ناتوان، بحران‌زده و فرسوده هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نمی‌توان به تکیه‌گاه‌های نامطمئن، فرسوده و بحران‌زده اقتصادی و سیاسی تکیه کرد، گفت: آمریکا یک نظام پوسیده و فرسوده، دارای آلزایمر سیاسی است و به رغم اینکه بزرگترین اقتصاد جهانی است، اما بحران‌زده‌ترین اقتصاد جهانی است و فلسفه سیاسی‌اش بر غارت ثروت مادی و معنوی ملت‌ها و به تسلیم کشاندن و تحقیر ملت‌ها و عقب نگه‌داشتن آنهاست تا خود رشد کند؛ آیا می‌توان در تعامل با چنین کشوری به استقلال، آزادی، امنیت، رفاه و پیشرفت رسید؟

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها