معاون امنیتی سیاسی استاندار استان لرستان:

تفکر بسیجی ریشه قدرت ملت ایران است

«محمود ثمینی» با اشاره به اقتدار بسیج گفت: تفکر بسیجی ریشه قدرت ملت ایران است.
کد خبر: ۳۷۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ - 28November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» معاون امنیتی سیاسی استاندار استان لرستان در بزرگداشت هفته بسیج که به همت اداره کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان لرستان در سالن حوضه هنر شهرستان خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز وقتی بنا است از بسیج صحبت کنیم یاد بزرگان دین در انقلاب اسلامی و امام (ره) می‌افتیم، امامی که تفکرش از بدو نوجوانی وجوانی بسیجی بود، امامی که با تفکر بسیجی در برابر طاغوت ستم شاهی و رضاخان ایستادگی کرد انقلاب اسلامی را بوجود آورد.

معاون امنیتی سیاسی استاندار استان لرستان با اشاره به اینکه امام با تفکر بسیجی دستور ایجاد نهادهای انقلابی را داد، افزود: برای حفاظت از جان و‌ مال مردم، کمک به محرومین و‌مستضعفین، به اسم جهاد سازندگی، کمیه امداد و نهادهای مختلف، سپاه پاسداران را برای حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل دادند.

ثمینی افزود: بسیجیان به کمک مسئولین و مدافعین انقلاب اسلامی با هدایت‌گری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل استکبار سینه سپر و ایستادگی کرده‌اند.

معاون امنیتی سیاسی استاندار استان لرستان افزود: بسیج سازندگی در سخت‌ترین شرایط و در دورترین نقاط محرو کشور برای خدمترسانی به مردم پیشگام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار