نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت بصیر برای حفظ انقلاب و ولایت در آشوب‌های اخیر سنگ تمام گذاشتند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» گفت: مردم بصیر با توجه به اینکه نقدها و گله مندی‌های به‌حقی داشتند اما در برابر آشوب‌طلبان خودشان را کنار کشیدند و از حق و حقوق خود گذشتند تا انقلاب و ولایت حفظ شود.
کد خبر: ۳۷۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ - 28November 2019

مردم بابصیرت برای حفظ انقلاب و ولایت در آشوب‌های اخیر سنگ تمام گذاشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران صبح امروز (پنج‌شنبه هفتم آذر) در دیدار با امام جمعه و مسئولین شهرستان بابل، با اشاره به ارزش و جایگاه ولایت، اظهار داشت: شهرستان بابل در همه زمینه‌های علمی، معرفتی، ارزشی، معنوی، انقلابی، عرفانی، سیاسی، اجتماعی و ولایی بسیار سابقه درخشان دارد و شهرستان مهمی است.

وی با بیان اینکه شهرستان بابل دارالعلم، دارالعباده و دارالمومنین است، گفت: این شهرستان هم دارای ثقل علمی و دینی است و هم ثقل انقلابی دارد و جای افتخار و مباهات است.

محمدی لایینی خواستار تشکیل تیم بزرگداشت، تثبیت و تقویت برجستگی‌های مردم مازندران توسط امام جمعه بابل در این شهرستان شد و افزود: در فرازی حکمی که حضرت امام خامنه‌ای به بنده دادند به این مهم تأکید شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: برای آشنایی، تقویت و تثبیت برجستگی‌های این نقطه جغرافیایی از استان مازندران چه در دوران پیش از انقلاب تا آغاز ظهور اسلام و آمدن اسلام ولایی به این خطه و افتخارات و حماسه‌ها و برجستگی‌های مردم در دوران انقلاب و پس از انقلاب در پنج شش دهه اخیر باید تلاش شود.

وی با بیان اینکه همه افتخارات باید در تاریخ بماند و نسل‌های آینده باید با این تاریخ درخشان آشنا شوند و تحریف کنندگان تاریخ را تحریف نکنند، گفت: این افتخارات و برجستگی‌ها را اگر احصاء و ثبت و تقویت نکنیم، مغفول می‌ماند و دشمنان کار خود را می‌کنند.

محمدی لایینی در ادامه با بیان اینکه اگر ما بخوابیم، دشمن نمی‌خوابد و کار فرهنگی گوناگون انجام می‌دهد، بر لزوم تشکیل کارگروه‌هایی و تیم‎هایی فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: بابل، شهرستان ولایت محور ولایی است و یکی از معیارهای ارزشی، ولایی بودن است و این شهرستان از این جهت نمره بالایی را دارد.

وی افزود: در آشوب‌های اخیر شهرستان بابل موفق بود و با کمترین مشکل مدیرانش، اعضای شورای تأمینش، امام جمعه، فرماندار و نهادهای امنیتی انتظامی و نظامی هم با درایت عمل کردند و عمدتا مردم با بصیرت خود میدان به عناصر آشوب‌طلب ندادند و صف‌شان را از آنها جدا کردند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی عنوان کرد: در ماجراهای اخیر مسئله بنزین یک بخش است و جنبه نظام و ولایت یک بحث دیگر و عده‌ای بنزین را بهانه کردند تا ولایت را بکوبند و حساب اینها جداست و مردم با بصیرت‌شان این مسئله را خوب شناختند.

محمدی لایینی گفت: مردم با توجه به اینکه نقدها و اعتراض‌های به‌حق داشتند اما مادرگونه و مادروار از حق خود گذشتند و در برابر آشوب‌طلب‌های که نظام و ولایت را زیر سوال بردند تا به مردم آسیب برسانند و اموال عمومی را تخریب کنند خودشان را کنار کشیدند و از حق و حقوق خود گذشتند تا انقلاب و ولایت حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار