مسئول نشر آثار ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هفته بسیج، هفته حماسه آفرینان و دلباختگان انقلاب اسلامی است

«روح انگیز جهان افروز» گفت: هفته بسیج، هفته تقدیر از عاشقان و حماسه آفرینان دلباخته‌ای است که هر زمان و مکانی حضورشان لازم باشد از سر تکلیف و احساس مسئولیت نسبت به امام و شهدا و بدون تکلف به موقع حضور مؤثر و آگاهانه دارند و برایشان تفاوتی ندارد.
کد خبر: ۳۷۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 28November 2019

«روح انگیز جهان افروز» مسئول نشر آثار ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس استان لرستان به مناسبت هفته بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد اظهار داشت: هفته بسیج هفته تجلیل از دلاوریهای بصیرانه مردان قبله ایمان قهرمانان هشت سال دفاع مقدس سالهای باشکوه حماسه و عشق است که دفتر عشق را با خون خود امضاء نمودند جوانانی که درس عشق و دلدادگی را ازسرسلسله مکتب عاشقی ودلدادگی حسین (ع) آموختند.

مسئول نشر آثار ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس استان لرستان گفت: هفته بسیج هفته تجلیل از دل باختگان شهادت و‌مردان پاکبار شکر ایمان و هفته پاسداشت پایداری بصیرانه  پیروزمردانه در برابر دنیای کفر و نفاق است.

جهان افروز با اشاره به اینکه مردان بسیجی که با شجاعت خالصانه و‌ایمان شکست ناپذیر در برابر دنیای استکبار تمام قد ایستادند و رفتند که ایران و اسلام بماند و هفته بسیج رخصتی برای پاسداشت اتحاد، همدلی مردم ایران اسلامی در راه دفاع از ارزشهای انقلاب نظام اسلامی است.

وی افزود: هفته بسیج هفته تجلیل از لشکریان مخلص خدا و مکتبیان مدرسه عشق و تحلیل ادامه دهندگان راه ارواح طیبه شهیدان و هشت سال دفاع جوانمردانه از اسلام و‌انقلاب است.

این مسئول خاطر نشان کرد: هفته بسیج، هفته تقدیر از عاشقان و حماسه آفرینان دلباخته ای است که هر زمان و مکانی حضورشان لازم باشد از سر تکلیف و احساس مسئولیت نسبت به امام و شهدا و بدون تکلف به موقع حضور مؤثر و آگاهانه دارند و برایشان تفاوتی ندارد که این جبهه، جبهه نظامی باشد یا اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی هرجا نیاز است بسیجیان آماده به کار هستند.

جهان افروز در پایان گفت: بسیجیان در تمام صحنه ها بی نام ونشان در مسیر اعتلای اهداف بلند انقلاب اسلامی و تثبیت پایه های نظام از هیچ ایثارو از خودگذشتگی فروگذار نمی باشند. پس تجلیل از بسیجیان تجلیل از همه خوبیها، رشادت ها و ایثار است که درخت انقلاب را تنومند و به ثمر نشاندند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار