مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

افتخار ملت به قدرت بسیج/ بسیج موازنه قوا را در عالم را بر هم زده است

حجت‌الاسلام «سیدرضا عظیمی» با بیان اینکه بسیج با مبارزه علیه استکبار جهانی، موازنه قدرت را در جهان بر هم زده است، گفت: ملت قهرمان ایران از قدرت بسیج به خود می‌بالد.
کد خبر: ۳۷۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ - 29November 2019

بسیج موازنه قوا را در عالم بر هم زده است/ ملت از قدرت بسیج به خود می‌بالد// این گفت‌وگوی خوب شما زیبنده تصویر کم کیفیت نیست/ تصویر مناسب‌تری انتخب کنید//@@@@ ممنون/ فعلا عکس مناسبتری ندارم خبر رو لطفا منتشر کنید تا عکس جدید رو از حاج آقا بگیرم.حجت‌الاسلام «سیدرضا عظیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم با تبریک هفته بسیج و گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) موسس شجره طیبه بسیج اظهار داشت: نیروی مردمی بسیج در حقیقت اکسیر موفقیت ملت در همه عرصه‌های زندگی است.

وی افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی امروز به سبب قدرت روزافزون بسیج و تفکر بسیجی به خود می‌بالد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم تاکید کرد: تفکر و روحیه بسیجی در واقع روح بندگی خداوند است که در خدمت خالصانه بسیج به امت اسلامی ظهور و بروز می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در طول دفاع مقدس با دفاع از حقانیت ملت بزرگ ایران، پس از آن در عرصه بازسازی و در حال حاضر نیز با حضور در عرصه‌های تولید اقتصادی افتخارات و حماسه‌های زیادی را در گام اول انقلاب آفریدند.

عظیمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیج خاطرنشان کرد: شهدا از سرمایه‌های وجودی خود گذشته و فانی فی‌الله شدند تا جامعه را در گام دوم انقلاب برای ظهور دولت یار آماده کنند.

وی افزود: امروز بسیج مورد شناخت عالم اسلام و همه جهان بشریت است و از آن به عنوان یک اسطوره یاد می‌شود؛ زیرا در قالب جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی ایستاد و موازنه قوا را به نفع مظلومان بر هم زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم تصریح کرد: روح ولایت‌پذیری و تاسی به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از ویژگی‌های ذاتی بسیج است و این روحیه باید روز به‌روز در قالب گفتمان ولایت در بسیجیان تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار