با حضور سردار سلامی صورت گرفت؛

افتتاح اردوگاه صیانت و درمان در نهاوند

صبح امروز با حضور سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران با حضور در نهاوند اردوگاه صیانت و درمان در نهاوند را افتتاح کردند.
کد خبر: ۳۷۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ - 28November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز با حضور سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران افتتاح شد.

سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در مراسم افتتاح اردوگاه صیانت و درمان اظهار داشت: کار عمرانی سپاه در استان پایان یافته و برای تجهیز پروژه‌ها باید دستگاه‌های دولتی همکاری لازم را داشته باشند.

مجیدی با اشاره به اینکه امیدواریم به ظرفیت اردوگاه صیانت و درمان نهاوند توجه ویژه‌ای شود، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد تاکید دارند که امیدواریم از این ظرفیت در این مسیر استفاده شود.

«مصطفی آزادبخت» معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان نیز با بیان اینکه استان همدان با وحدت و هماهنگی مثال‌زدنی در راستای سیاست‌های نظام حرکت می‌کند، گفت: همانطور که امام فرمودند «اگر سپاه نبود کشور نبود» معتقدیم سپاهیان با تفکر بسیجی در پیشرفت کشور ورود کرده‌اند و تاثیرات قابل توجهی داشته‌اند. 

آزادبخت با اشاره به اینکه آمادگی زدودن فقر و محرومیت در استان را داریم، گفت: استاندار همدان نیز در عرصه خدمت به مردم یک بسیجی به تمام معناست.

وی گفت: مردم همدان در اغتشاشات اخیر نشان دادند از بصیرت بالایی برخوردارند، مسئولان نیز اجازه کوچکترین توطئه دشمن را در استان ندادند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر برای اردوگاه صیانت و درمان در نهاوند ۲.۵ میلیارد تومان در نظر گرفت، گفت: مردم نهاوند همواره در اعتلای نظام و دفاع از میهن نقش قابل توجهی داشته‌اند و ما آمادگی داریم هرگونه آموزش را در این فضا ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار