سردار سلیمانی:

بسیج تلاش می‌کند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان تلاش می‌کنند که در رونق تولید و مبارزه با بیکاری، تمامی تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند.
کد خبر: ۳۷۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ - 29November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «غلامرضا سلیمانی»، رییس سازمان بسیج مستضعفین دیروز (پنجشنبه) در حاشیه اجرای طرح بوم سازگان زاگرس در نهاوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رسالت های بسیج توجه به مشکلات مناطق مختلف کشور در کنار سایر دستگاه ها است.

سلیمانی افزود: دهه فجر سال گذشته اجرای ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی در اولویت سپاه و بسیج قرار گرفت که امروز با حضور فرمانده سپاه پاسداران در همدان ۶ هزار و ۱۵۵ طرح بهره برداری شد که یک هزار و ۶۰ طرح آن مربوط به همدان بود.

وی اضافه کرد: همچنین اردوگاه صیانت و بازپروری معتادان متجاهر در نهاوند آماده شده و در صورت تامین تجهیزات مورد نیاز فرایند پذیرش معتادان آغاز می شود.

سردار سلیمانی عنوان کرد: این اردوگاه با رعایت تمام استانداردهای درمانی همراه با اشتغال آفرینی اقدام به پذیرش افراد آسیب دیده از مواد مخدر می کند.

وی گفت: همچنین طرح توسعه جنگلکاری توسط شرکت های تعاونی که منبعث از صندوق های قرض الحسنه، مردم یاری و اشغالزایی مردمی است در نهاوند آغاز شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این صندوق ها اگر به مرحله ای از توانمندی دست یابند تبدیل به تعاونی می شوند.

سردار سلیمانی بیان کرد: بسیجیان تلاش می کنند که در رونق تولید و مبارزه با بیکاری، تمامی تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند.

وی با بیان اینکه با وجود تروریسم آمریکایی اما ملت ایران راهبرد نظام سلطه را شکست داد، گفت: ما بتوانیم بهره نهایی را از این شرایط ببریم و در رونق تولید و مبارزه با بیکاری برنامه بلند، سریع و چابک را به معرض نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها