یادواره شهید چیت‌سازیان برگزار شد

شامگاه دیروز (پنجشنبه) یادواره باشکوه و عظیم شهید «علی چیت‌سازیان»، فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان و ۱۰۰ شهید واحد اطلاعات عملیات این لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ - 29November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، شامگاه دیشب (پنجشنبه) مراسم پرشور و با شکوه یادواره شهید «علی چیت‌سازیان»، فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 32 انصارالحسین (ع) همدان و ۱۰۰ شهید واحد اطلاعات عملیات این لشکر در سالن ولایت شرکت گاز همدان برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال بی نظیر مردم، مسئولان و خانواده شهدا مواجه شد، تعدادی از دوستان و همرزمان شهید چیت سازیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس را نقل و بازگو کردند و گروه سرود نوجوانان مسجدالنبی (ص) همدان نیز با تنین صدای خود محفل را شور و نوا بخشیدند.

در ادامه این مراسم یادواره، پسر شهید هاده‌ای به همراه همسرش و خانواده هایشان مراسم عقد خود را نیز برگزار کردند که با حضور آیت الله «حبیب‌الله شعبانی موثقی»، امام جمعه همدان و حجت الاسلام «سید سعید لواسانی»، امام  جمعه لواسان خطبه عقد این دو جوان در مراسم شهید چیت‌سازیان بسته شد.

در پایان مراسم نیز با روضه خوانی و مداحی شور و حالی عاشورایی در یادواره پیچید و عاشقان حاضر در مراسم به عزای سرور و سالار شهیدان به سینه زنی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار