فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) خبر داد؛

بهره‌برداری دو قطعه از آزادراه آبیک قزوین به چرمشهر ورامین تا پایان امسال

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر ورامین، شامل چهار قطعه است که دو قطعه از آن از اتوبان قم تا سه راه چرمشهر ورامین تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و دو قطعه دیگر این پروژه در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۷۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ - 29November 2019

بهره‌برداری دو قطعه از آزادراه آبیک قزوین به چرمشهر ورامین تا پایان امسالبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم (تیپ فاطمیون) اظهار داشت: یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار مجموعه سازندگی خاتم در منطقه چرمشهر ورامین در حال انجام است، پروژه ای که از آبیک قزوین در اتوبان کرج ـ قزوین شروع می شود و در حال احداث است.

وی ادامه داد: این آزادراه استان البرز و تهران را دور خواهد زد و از ضلع جنوبی به چرمشهر شهرستان ورامین متصل می‌شود و به سمت گرمسار ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: این پروژه یک طرح مهم و تاثیرگذار در تسریع تردد از شرق به غرب و بالعکس و از جنوب به شهرهای شرقی و غربی است.

محمد یادآور شد: از مزیت های احداث این پروژه مهم، کاهش زمان سفر به مدت دو ساعت برای وسایل نقلیه سنگین و 1.5 ساعت برای وسایل نقلیه سبک است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به این پروژه مهم در خصوص کاهش آلودگی هوا در تهران و شهرهای حاشیه پایتخت، تصریح کرد: این آزادراه، نقش مهم و بسزایی در آلودگی هوای استان تهران دارد، این پروژه شامل چهار قطعه است که دو قطعه از آن از اتوبان قم تا سه راه چرمشهر شهرستان ورامین تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و دو قطعه دیگر این پروژه در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

محمد در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم که با احداث این پروژه مهم تاثیر گذاری زیادی در وضعیت رفاهی و عمومی منطقه شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار