حجت‌الاسلام منتظری:

اینکه آلودگی هوا ایجاد کنیم و امیدوار باشیم بادبوزد مقبول نیست

دادستان کل کشور با بیان اینکه نمی‌توان فقط یک نهاد را مقصر آلودگی هوا دانست، گفت: البته نمی‌توان انواع آلودگی را ایجاد کرد و بعد امیدوار بود باد بوزد.
کد خبر: ۳۷۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ - 01December 2019

اینکه آلودگی هوا ایجاد کنیم و امیدوار باشیم بادبوزد مقبول نیستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از ستاد بررسی و پاسخگویی به استعلامات انتخابات مجلس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نقش دادستانی به عنوان مدعی العموم در برخورد با دستگاه‌های متخلف در مورد آلودگی هوا به چه صورت است، اظهار داشت: آلودگی هوا فرآیند یک مجموعه‌ای است که متاسفانه دستگاه‌های مختلف به وظایف خود یا عمل نمی‌کنند و یا به درستی عمل نمی‌کنند؛ لذا سازمان محیط زیست و سایر دستگاه‌های مربوطه و آحاد مردم باید در این زمینه دست به دست هم دهند و همکاری لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه نمی‌توانیم بگوییم در زمینه آلودگی هوا صد در صد یک دستگاه مشخص مقصر است، افزود: ممکن است هر دستگاهی درصدی از کوتاهی‌ها را داشته باشد، ولی به نظر بنده سلامت همه مردم که امر مهمی است می‌طلبد همه با هم همکاری کنند، از تولید بنزین و سایر سوخت‌ها گرفته تا کسانی که مدیریت شهری دارند باید با حرکت هماهنگ به سمت و سویی بروند که نتیجه آن یک هوای سالم باشد.

دادستان کل کشور تاکید کرد: اینکه ما انواع و اقسام عوامل آلودگی هوا را ایجاد کنیم و بعد بگوییم امیدواریم باد بوزد و آلودگی هوا را ببرد قابل قبول نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در حوزه معاونت حقوق عامه این مسئله را در دستور کار داریم و امیدوارم با همکاری سایر دستگاه‌ها بتوانیم در این زمینه به نتیجه مطلوب برسیم.

نظر شما
پربیننده ها