سردار یزدی در کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی:

مسئولان باید ارزش‌های دوران دفاع مقدس را در خود نهادینه کنند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: مسئولان برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آتی باید ابتدا روحیه و عمل رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در خود نهادینه کنند.
کد خبر: ۳۷۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ - 04December 2019

مسئولان باید در عمل به ارزش‌های دفاع مقدس عامل باشندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار داشت: در ۴۰ سالگی بسیج برای اولین بار چننین کنگره‌ای برگزار می‌شود؛ کنگره‌ای که آغاز آن با برگزاری یادواره‌های استانی از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج همراه بود و طی آن یادواره‌های متعددی در شهر‌های مختلف برگزار شد.

وی افزود: در مدت برگزاری یادواره‌های شهدا مسابقات علمی، فرهنگی و هنری متعددی نیز با موضوع شهدای بسیج برگزار و آثار متعدد و فاخر هنری نیز تولید شده است؛ علاوه بر این، یادمان‌ شهدای بسیجی در روستا‌ها و شهر‌های کشور بازسازی و مرمت شدند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) ادامه داد: در کنار این فعالیت‌ها، خدمات مردم‌یاری مانند برگزاری اردو‌های جهادی، تجلیل از خانواده شهدا، نام‌گذاری اماکن جدید التأسیس، تولید نماهنگ و فیلم کوتاه و شب خاطره نیز انجام شده است.

سردار یزدی با اشاره به برگزاری ۴۰ هزار یادواره شهدای دانش‌آموزی در ۴۰ هزار مدرسه کشور، اضافه کرد: بسیجیان امروز با حضور در عرصه‌های مختلف نشان دادند که با گذشت ۴۰ سال از عمر بسیج، همچنان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن ثابت‌قدم هستند؛ به عنوان نمونه، تأمین و توزیع جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در مناطق محروم، کمک به سیل‌زدگان و بازسازی منازل آن‌ها، کمک به آزادی زندانیان معسر و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق محروم ازجمله فعالیت‌های بسیجیان است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در ادامه تأکید کرد: این کنگره پیامی هم برای مسئولان دارد و آن اینکه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آتی باید ابتدا روحیه و عمل رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در خود نهادینه کنند؛ به عبارت دیگر چنانچه در گفتار خود که از انتقال ارزش‌های دفاع مقدس می‌گویند، ابتدا باید خود به آن عامل باشند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها