گلپایگانی به دفاع‌پرس خبر داد؛

توافق نهایی با ارتش برای انتقال «پادگان ۰۶»

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به حصول توافق نهایی بین شهرداری و ارتش درباره انتقال پادگان ۰۶ به خارج از شهر گفت: مقدمات حقوقی تحویل بخشی از پادگان ۰۶ انجام شده است.
کد خبر: ۳۷۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۸ - 05December 2019

توافق نهایی با ارتش برای انتقال پادگان ۰۶ صورت گرفته است«عبدالرضا گلپایگانی» معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره انتقال پادگان ۰۶ به خارج از شهر اظهار داشت: توافق‌ نهایی در این زمینه بین شهرداری تهران و ارتش صورت گرفته است.

وی افزود: مقدمات حقوقی تحویل بخشی از پادگان ۰۶ انجام شده است و آن را پیگیری خواهیم کرد.

گلپایگانی ادامه داد: طبق توافقاتی که صورت گرفته است، انتظار دارند که مجوز صدور پروانه ساخت صادر شود و بحث تبادل بین ما و ارتش جمهوری اسلامی در حال هماهنگی و انجام است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ارتش در موضوع انتقال پادگان ۰۶ رویکردی همسو با شهرداری دارد.

وی گفت: طبق توافقات صورت گرفته، قرار است ۳۵ درصد زمین پادگان تحویلِ شهرداری شود؛ همچنین ۳۰ درصد زمین پادگان، به مجتمع اداری، فرهنگی و هتل و قسمتی دیگر به بافت مسکونی تبدیل شود.

گلپایگانی با بیان اینکه بخش‌هایی از پادگان ۰۶ هویت تاریخی دارد و به بخشی از خاطرات شهروندان تبدیل می‌شود، عنوان کرد: ساختمان‌هایی که در این منطقه حدود ۱۰۰ سال قدمت دارند به عنوان ساختمان‌های تاریخی و با ارزش حفظ خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار