دبیر یادواره شهدای بسیج استان زنجان خبر داد؛

برگزاری اولین یادواره شهدای بسیج در زنجان

دبیر یادواره شهدای بسیج استان زنجان گفت: اولین یادواره شهدای بسیج زنجان جمعه ۱۵ آذر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ - 05December 2019

برگزاری اولین یادواره شهدای بسیج در زنجان«بهنام ارفعی» دبیر یادواره شهدای بسیج استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، اظهار داشت: اولین یادواره شهدای بسیج با نگاهی نو در قالب کاری فرهنگی در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این یادواره در پاسخ به اقدام عده‌ای مسئول که منجر به حذف نام شهدا از سطح کوچه و خیابان‌های برخی از شهر‌های کشور شده بود در زنجان برگزار می‌شود.

ارفعی تصریح کرد: اولین یادواره شهدای بسیج استان زنجان روز جمعه ۱۵ آذر ساعت ۹ با سخنرانی سردار «مجید ارجمندفر» جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران و به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر زنجان واقع در شهرک صنعتی اشراق (علی آباد) برگزار خواهد شد.

دبیر یادواره بسیج استان زنجان یادآور شد: بسیج متشکل از آحاد مردم مردم در اقشار مختلف است که نقش خود را در دوران دفاع مقدس به خوبی نشان دادند؛ در همین راستا برگزاری این یادواره در مرکز آموزشی خانه کارگر زنجان نشان از اهمیت تلاش جهادگونه کارگران بسیجی در عرصه تولید و صنعت کشور دارد.

وی افزود: امروز نیز بسیج کارگری با تاسی از راه شهدا قدم در میدان تولید ملی گذاشته است در این یادواره شاهد رونمایی از ۱۲ تابلو که مزین به نام شهدای استان زنجان خواهیم بود که با حضور خانواده‌های معظم شهدا این تابلو‌ها بر سر در هر یک از کلاس‌های مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر زنجان نصب خواهد شد.

ارفعی خاطرنشان کرد: این تابلو‌ها به تعداد کلاس‌های درس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر زنجان که ۱۲ کلاس است تهیه و آماده‌سازی شده که در بردارنده نام، نام خانوادگی، محل تولد، تاریخ و محل شهادت، شهدای استان زنجان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها