فرمانده تیپ نوهد:

کلاه‌سبزهای ارتش پیروان راستین وفای به عهد هستند

سرهنگ «هلاکو احمدیان» گفت: کلاه‌سبزهای ارتش پیروان راستین وفای به عهد هستند که جوانی خود را در مقابله با دشمن متجاوز سپری کردند.
کد خبر: ۳۷۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ - 05December 2019

کلاه سبزهای ارتش اسلام پیروان راستین وفای به عهد هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ «هلاکو احمدیان» فرمانده تیپ 65 نوهد در همایش بزرگداشت سرلشکر شهید «حسن آبشناسان» و سرلشکر شهید «حسین شهرام‌فر» که در شهرک امیرالمومنین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: پیشکسوتان عرصه جنگ و دفاع مقدس پیروان راستین وفای به عهد و جوانمردی هستند که جوانی خود را در مقابله با دشمن متجاوز سپری کردند.

وی خطاب به پیشکسوتان عرصه جنگ و دفاع مقدس گفت: غیرت و حمیت شما رزمندگان با اخلاص و تکاوران رشید ارتش اسلام مانع پیشروی روباه‌صفتان در خاک میهن عزیزمان شد؛ همرزمان شما تکه تکه شدند تا میهن ما تکه تکه نشود.

سرهنگ احمدیان ادامه داد: رزم، تلاش بی‌وقفه و جانفشانی‌‌های شما در جبهه‌های حق علیه باطل واژه کلاه‌سبزها را تاکنون در دل‌های میلیون‌ها ایرانی زنده نگه‌داشته است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دعای شما و همرزمان شهیدان بتوانیم در دفاع از هموطنان و خاک میهن عزیزمان با پیروی و تأسی از شهیدان بزرگواری چون آبشناسان و شهرام‌فر در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار