رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

ابلاغ سلام امام خامنه‌ای به مردم لرستان

حجت‌الاسلام «محمد محمدی گلپایگانی» گفت: بنده سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به مردم لرستان ابلاغ می‌کنم و اگر شما به من وکالت دهید من نیز سلام شما را به حضرت آقا می‌رسانم.
کد خبر: ۳۷۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ - 05December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «محمد محمدی گلپایگانی» امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: خوشحالم توفیق نصیب من و همراهانم شد که به استان لرستان سفر کنیم؛ دلیل حضور ما به استان مشخص است، حجت‌الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم گرفتند و به امامت جمعه شهر خرم آباد و به عنوان نماینده ولی فقیه در استان لرستان منصوب شدند.

محمدی‌گلپایگانی افزود: سلام گرم حضرت آقا را به مردم لرستان ابلاغ می‌کنم و در مقابل اگر وکالت بدهید سلام شما را هم به رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌رسانم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های ثابت روزانه رهبری توسل به امام زمان(عج) است افزود: لرستان دارای شخصیت بالایی است که سال‌ها پرچمدار زمام آیت الله بروجردی بود که حرف اول را ایشان میزد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: استان لرستان دارای جوانان شجاع است که در این چهل سال بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. لرستان چون ستاره‎ای درخشان بر تارک این نظام می‎درخشد و امیدواریم گرفتاری‎های معیشتی از این سرزمین برطرف شود.

محمدی‌گلپایگانی اضافه کرد: نسل بشریت از دست جهانخواران در امان نیست بطوری که آنها به مرقد مطهر ائمه اطهار هم رحم نکردند و به اولین نماینده خاص حضرت مهدی(عج) در عراق جسارت کردند و درب ورودی بارگاه ایشان را آتش زده‌اند.

این مسئول یادآور شد: هرچه فتنه و توطئه در جهان رخ می دهد بدون اغراق می گوئیم زیر سر آمریکا است و جرم مسلمانان  این است که می‌گوییم ما خداپرست هستیم.

وی تاکید کرد: اگر کشور عراق به دست این فتنه گران بی‌افتد مرقد اهل بیت را با خاک یکسان می‌کنند.

محمدی‌گلپایگانی بیان داشت: در فتنه اخیر اغلب جوانان خبر نداشتند اما خوشبختانه با رأفت اسلامی برخورد شد. سرکار ما با سردمداران است، آنهایی که اموال عمومی را آتش زدند و کدام حکومت می‌تواند تحمل کند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: در فرانسه چقدر چشمان معترضان را کور کردند و در آمریکا نیز فرقه داوودیه را چند سال پیش در یک سالن زنده زنده آتش زدند.

وی با بیان اینکه برای انتخاب نماینده ولی فقیه در استان لرستان افراد مختلف انتخاب و بررسی و سزاوارترین انتخاب می‌شود یادآور شد: از حجت‌الاسلام میرعمادی به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنم و ایشان در جای دیگری خدمت خواهند کرد.

این مسئول گفت: به حجت‌الاسلام شاهرخی تبریک می‌گویم ایشان از سادات است و در خانواده مذهبی بوده و سوابق درخشانی در مسئولیت‌های مختلف دارد.

محمدی‌گلپایگانی تاکید کرد: ایشان باید سنگ صبور باشد و حرف مردم را گوش و با عطوفت برخورد کند و انتظار دارم در آینده اظهار رضایت را از مردم لرستان بشنوم.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله استقبال مردم از ایشان و نماز جمعه در آینده به نحو احسن انجام شود؛ افزود: تشکر می‌کنم از زحمات چند ساله حجت‌الاسلام  میرعمادی که زحمت کشیدند و این سنگر را به حجت‌الاسلام شاهرخی تحویل دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار