رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه ‌جمعه کشور:

مجاهدت و ولایتمداری لرستانی‌ها زبانزد است

حجت‌الاسلام «محمدجواد علی‌اکبری» گفت: سوابق مجاهدت، بزرگی، وفاداری و ولایتمداری لرستانی‌ها زبانزد است.
کد خبر: ۳۷۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 05December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «محمدجواد علی اکبری» امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان لرستان، اظهار داشت: تکریم و تقدیر از نماینده سابق ولی‌ فقیه لرستان و معارفه نماینده جدید ولی‌ فقیه در این استان فرصتی برای مطرح شدن نام استان در کشور شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه ‌جمعه کشور نام این استان را قرین وفاداری، صلابت، جوانمردی، علم و معرفت دانست و افزود: استان لرستان ستارگانی بزرگ در آسمان فقاهت و مرجعیت و عالمان ربانی و هم در محور جهادت و شهادت دارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اوصاف زیبایی را برای مردم این استان بکار می‌برند، گفت: علما و فقهای بسیاری در لرستان می‌درخشد و این استان با آغاز گام دوم انقلاب سال ها و روزهای خوبی را خواهد داشت.

علی‌اکبری بیان داشت: سوابق مجاهدت، بزرگی، وفاداری و ولایتمداری لرستانی‌ها زبانزد است.

این مسئول با گرامیداشت خدمات آیت‌الله میرعمادی نماینده پیشین ولی فقیه در استان لرستان، گفت: آیت الله میرعمادی قریب به 12 سال منشا خدمات فراوانی در این استان بودند.

این مسئول تصریح کرد: ما در شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه از خدمات آیت‌الله میرعمادی به خاطر خدمات پیوسته و پر سود ایشان در این سال‌ها صمیمانه تشکر می‌کنیم و برایشان آرزوی توفیق داشته و ان‌شاءالله مجموعه خدمات در حسنات وی ثبت و از خداوند و اولیاء الهی پاداش خود را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره با اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب خوبی را بین فضلای استان انجام دادند اضافه کرد: نماینده رهبری در جایگاه هدایت استان است و در وحدت بخشی و هماهنگ سازی نیروها در نظام تاثیرگذار است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، عنوان کرد: ویژگی‌های اخلاقی، علمی، سوابق جهادی و نگاه‌های زیبای حجت‌الاسلام شاهرخی ان‌شاءالله سرمایه خوبی برای استان خواهد شد.

این مسئول گفت: در آغاز گام دوم انقلاب با حضور حجت‌الاسلام شاهرخی در جایگاه نمایندگی رهبری در لرستان، روزها و سال‌های خوبی را استان خواهد داشت.

«علی اکبری»  با بیان اینکه نماینده رهبری پشتیبان حرکت عمومی همه خادمان ملت است، تاکید کرد: امیدواریم همواره همه پشتیبان ولایت باشیم.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها