نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

دانشجویان موتور محرکه در پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت کشور هستند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: جوانان و دانشجویان امروز موتور محرکه در پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت کشور هستند.
کد خبر: ۳۷۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ - 05December 2019

دانشجویان موتور محرکه در پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست هم اندیشی و گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تبریک روز دانشجو بر ضرورت نقش آفرینی جوانان در عرصه تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تأکید کرد و اظهار داشت: جوانان و دانشجویان امروز موتور محرکه در پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت کشور هستند.

وی دانشجویان مومن و متعهد را دلسوزان واقعی انقلاب اسلامی و کشور دانست و خواستار گسترش فعالیت‌های فرهنگی با محوریت جوانان انقلابی در عرصه‌های گوناگون شد.

امام جمعه ساری با اشاره به نقش موثر جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب در گام دوم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه راهبردی گام دوم مسئولیت خطیر و سنگینی را بر عهده جوانان گذاشتند.

محمدی لائینی توانمندسازی فرهنگی را از محورهای عمده فعالیت دانشجویان برشمرد و بر لزوم تمهید شرایط و بستر لازم برای تلاش بیشتر جوانان در حوزه‌های گوناگون فکری و فرهنگی تاکید کرد.

در این مراسم از دانشجویان نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی در شهرستان‌های بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر و بابل  تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها