نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان شرقی:

دانشجو نباید نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دانشجو باید مسائل جامعه برایش اهمیّت داشته باشد و نسبت به آن بی تفاوت نباشد.
کد خبر: ۳۷۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ - 08December 2019

دانشجو نباید نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت باشدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تبریز به مناسبت روز دانشجو، اظهار داشت: دانشجو باید مسائل جامعه برایش اهمیّت داشته باشد و نسبت به آن بی تفاوت نبوده و باید نسبت به مبانی اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی حساس باشد.

وی افزود: پایبندی به تعلقات میهنی، معنویت، داشتن روحیه خدمت، داشتن روحیه آینده نگر، شجاع، خوش روحیه، امیدوار، دارای اعتماد بنفس، با ایمان، پایبند به تعلقات خانوادگی، مومن و متعهد به فرهنگ اسلامی، عدالت طلبی، آزادگی و اندیشمندی از شاخصه‌ها و خصوصیات دانشجوی تراز انقلاب است. انقلابی اسلامی بر مبنای اسلام تحقق عدالت و آزادی‌های مشروع، حقوق اساسی مردم شکل گرفته و در پیوست آن حرکت جامعه به سمت برپایی تمدن نوین اسلامی و تحقق انقلاب مهدوی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: ارتباط دانشجو با خدا، ارتباط با خود و خانواده، تعامل با مردم، اشتغال دانش بنیان، مسئولیت‌های شهروندی و ارتباط با طبیعت هفت نقشی که دانشجو برعهده دارد.

وی اضافه کرد: انقلابی اسلامی بر مبنای اسلام، تحقق عدالت و آزادی‌های مشروع، حقوق اساسی مردم شکل گرفته و در پیوست آن حرکت جامعه به سمت برپایی تمدن نوین اسلامی و تحقق انقلاب مهدوی صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها